tirsdag 12. april 2011

Vårkort- påskekort- Magnolia

Det er morsomt med gule kort... trodde ikke jeg skulle lage et så gult kort noen gang, men min gode venninne GroT har lært meg til å like denne fargen som jeg bruker så altfor lite...
Denne gangen kommer det et vårkort fra meg. Dette kortet skal læreren til Elias få til påske.
Torsdag skal hele klassen til Elias (13 elever) på ungdomsskolebesøk. Der blir de møtt av ti jenter fra 8.trinn som skal lage easelkort med dem. Jentene gleder seg til å ta imot førsteklasse. De har til og med bakt eplekake som de skal kose seg med. Og jeg har fått muligheten til shoppe for masse penger til skolens kortdesigngruppe :)
Dette er mitt bidrag til:
Simons Says Stamp Challenge: Easter/ spring Colours
Stamp Something : Circles
Scrappekammeret: Sommerinspirasjon

Ha en flott uke
Angella



16 kommentarer:

Sissel sa...

Det var et nydelig og gult kort. Så mange flotte detaljer og lekkert pyntet. Heldige lærer som får så fin påskehilsen. Driver å øver meg på å like gult. Synes det blir så friskt og fint når andre lager det og spesielt Gro, men verre å gjøre det selv.
Hørtes veldig hyggelig og nyttig ut med samarbeid på tvers av klassene, skaper trygghet hos de små og de store føler seg nyttige, så bra:))
Klem Sissel

Gro sa...

Og her kommer jeg og kan ikke si annet enn at dette er jo bare helt fantastisk vakkert. Gult er og blir kult, og minner jo veeeldig om sommer og sol på Nesodden.
Påskeklem fra meg :o)

Tine sa...

Hi Angela. Very pretty card with some lovely detailing. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
Tine :)

Lena Katrine sa...

Hei og hopp! Dette var kjempeflott! Herlig vårlig i flotte gulfarger og nydelige detaljer!
Ha en fin påske! Go'klem

Hanne sa...

Gult er kult, sies det, men det er likevel ikke en farge jeg bruker så altfor mye, jeg heller. Men dette kortet var jo helt nydelig vakkert, Angella, her smeltes nok et lærerhjerte ;)

Sender deg en solvarm og god klem i natten - synes det er så fint å være her igjen ;) og er så glad for at du er her også!

Lisbeths kort og scrap sa...

Ordentlig flott kort, du, og sant gul er ei lekker farge, men jeg er heller ikke flink til å bruke den. Jeg får litt lyst til å prøve det når jeg ser slike resultater som dette :)
Det med "skolens kortdesigngruppe" har jeg lyst til å høre mer om, du. Jeg har hatt noen jenter fra skolen her innom på kortlaging, og de (vi) har ordentlig kost oss. Det høres spennende ut med ei slik gruppe i regi av skolen (er tidligere lærer, som ikke helt har greid å gi slipp...)
Klem fra Lisbeth

Stempelhexe sa...

Hallo Angella,

das ist eine ganz bezaubernde und romantische Karte geworden.

LG
Ulla

Merethe sa...

Flott kort, gult er ikke så verst...
Så gøy at de skal lage kort på skolen, og heldig du er som får handle inn til det...
Ha en flott dag

Pink Lady68 sa...

Nyyydelig påskekort Angella!!
Super søtt dette motivet, flott layout og herlige farger:-)
Høres ut som ungene får en fin kosedag på skolen..med kake og kortlaging:-)
Riktig god påske til deg og dine!

Klem Laila.

Hildegunn sa...

Lekkert gult kor du har laget! Herlig motiv og flott pyntet :)
Heldige lærer som får dette kortet, kan jo ikke annet enn å bli glad for det!

Ønsker deg en fiiin dag!
Klem

mettepip sa...

Gult er kult - det kommer tydelig frem her! Og det er vel ikke det verste å bli påvirket av Gro akkurat! Gult er vel en farge jeg heller ikke bruker mye, men det er jo så flott. Du fargelegger så nydelig Angella! Lekkert pyntet er det også.
Så flott dere har det på skolen da med egen kortlagingsgruppe og greier!
Ønsker deg en riktig flott påske og takker for søt kommentar hos meg!
Klem fra
Mette

Iren sa...

Så flott kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kort og Godt denne måneden!

Iren

Grethe sa...

Sååå herlig! Gult er jo bare helt fantastisk! Motivet er utrolig søtt, og så lekkert fargelagt. Pynten og papirene stod utrolig godt til.

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Hege-Annie Simonsen sa...

For et nydelig kort, Angella!! :)
Læreren blir nok kjempeglad!!

Ha en super dag! Snart påskeferie!
Klemmer, Hege

Angelo sa...

Så mange lekre kort du har laget i det siste, Angella. Jeg har sittet her og fått mange flotte ideer og masse inspirasjon. Herlig.
Kos deg i påska.
Klem, Kristin :-)

Mary Paulyn sa...

Hi there, I found your blog via Google while searching for a related topic, your web site came up, it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.