onsdag 27. august 2008

Et enkelt jentekort.


Jeg sliter med kreativiteten for tiden. Jeg får ikke nok tid til å gjøre alt jeg vil, og akkurat nå er det jobb og fritidsinteressene i familien som prioriteres. I hele neste uke skal jeg på kanotur med 9.trinnselevene mine. Det er mye som skal planlegges, men jeg gleder meg utrolig. Så vi får se om jeg får tid til et par kort til før jeg reiser.

Snart må jeg også ta turen til Minnehjørnet på Ski... Det begynner å bli tomt for stæsj! Er det noen som skal på kurs der i løpet av høsten? Jeg har meldt meg på fire.

Dette kortet er et enkelt kort, med ark fra Making memories og stempel fra Sugar Nelly. Datteren min skal i 14 jentebursdager i løpet av året, og da må jeg ha slike enkle liggende i skuffen.

11 kommentarer:

tessa sa...

fint kort!

Linda S. L sa...

enkelt men helt utrolig nydelig!!

ser jeg må skaffe meg litt flere stempler ja *ler* er sååå mye fint!!
og takk igjen for tipset ang hvor jeg fikk tak på charms :)Jeg handlet en god del der ja kan du si hehe :)
nå gjenstår bare å få tak på personloig stempel, men finner ikke det stedet du nevnte for det :)
takk igjen ;)

Gro sa...

Vet ikke om jeg synes kortet ditt ser enkelt ut. Det er flott fargelagt og riktig fint synes jeg!
Så kult at du og underviser 9. klasse. Det gjør jeg og!
Klem fra Gro

Anonym sa...

Heisann!
Nydelig kort du har laget.
Jeg har ikke glemt trykkene jeg har lovet deg, men vi måtte sende dataen vår til reperasjon. Og der ligger adressen din. Men send meg en ny mail, så får jeg de avgårde.
Ha en fortsatt god uke.

Silje

Maya sa...

Åhhh det var råflott,Angella!
Og nyydelig fargelagt!

Her slites det også litt med både kreativitet og ikke minst tid!!
Men skal på treffet i helgen,så håper det løsner skikkelig der :)

Ha ei fortsatt flotters uke,
klemmer fra Maya :)

Camilla sa...

Nei, dette var nå ikke helt enkelt da vennen!! Tar sin tid å fargelegge det motivet iallefall!:) Jeg har 10. trinn i år, følger klassen min fra fjor:) Så kan alt om 9. klassinger! hehe...
Så gøy dere skal på kanotur da! Flott og spennende initiativ!
Klemmer fra Camilla.

Veronica sa...

Kjempeflott kort!
Likte argene kjempegodt:) Pyntearket og motivet var virkelig samstemt!

Bente sa...

Enkelt og enkelt fru Blom...;=) Jeg hadde antagelig brukt 2 døgn på noe tilsvarende! Vakkert kort!
Kurs på Minnehjørnet ja... sukk.. der skulle jeg gjerne vært! Det er ikke uoverkommelig langt fra meg, men det frister ikke veldig å kjøre hjem seint på kvelden:=)Blir seint når det er jobb dagen derpå!

Lene Aase sa...

Så lekkert kort, synest nå ikke det var så enkelt;) Nydelig fargelagt og det tekststempelet passet perfekt:)

Klem Lene

oheidia sa...

Du lager da nydelige kort og jeg kan ikke se at du har dårlig kreativitet om dagen - men, det er jo slikt man føler på selv!

I dag har jeg vært på skolen og jobbet. Er assistentlærer hver torsdag på 5. trinn og det er både morsomt og litt utfordrende. Synes de fikk lov til å bråke litt for mye og jeg tror de må rokkere litt om på plassene for hvem som sitter hvor. Skal bli spennende å følge dem.

Jeg har lyst til å gå på kurs hos Minnehjørnet noen ganger fremover. Hvilke datoer har du meldt deg på? Snakket med minnehjørnet i dag og det er 54 påmeldte så langt! Er du en av dem? :=)

Padletur hørtes deilig ut. Jeg klarer ikke så godt å padle kano. Har ikke balanse nok og få veldig vondt i ryggen hvis jeg gjør det. Men, jeg brukte å være med på kanoturer og da padlet jeg kajakk - for det går kjempebra! Eide min egen kajakk da jeg bodde på sørlandet, men nå padler jeg bare når jeg er på besøk hos venner sørpå. Savner det veldig.

Klem fra Heidi

Jannhild sa...

Jeg syns også at dette kortet var aldeles NYDELIG!! HErlig og rosa :)
Kanonlekkert det stempelet, det har jeg ikke sett før!! Nydelig fargelagt!!

Heidå ;)