mandag 11. august 2008

Sukkersøtt Nr.2, Til en god venn





Sukkersøtt har fått en "pang-åpning". Det er gøy med en norsk side. Gøy å bli kjent med andre norske bloggere og kjemegøy å utfordre seg selv. Denne gangen skal det lages et kort til en god venn. Dette kortet har jeg laget til ei god veninne som snart fyller år. Det er en hemmelighet, så jeg vil ikke skrive navnet og alder her og nå ;)

Jeg har bestilt personlige stempler, men de er ikke kommet ennå. Likevel har jeg prøvd å lage en bakside hvor logoen min skal komme etterhvert. Er spent på å se resultatet!

11 kommentarer:

oheidia sa...

Så koselig vennekort du har laget, stempelet var kjempekoselig også! Hærlige glade detaljer og veldig koselig tags. En flott helhet i hele kortet fra forran til bak!

Jeg tilater meg å lagre deg også blant mine blogganbefalinger. Du har en kjempekoselig blogg og det kan jo hende vi sees da? I denne cyber-verdenen hender det stadig man finner andre hobbyister man er på blogg med :=)

Klem Heidi :=)

Torill sa...

Så stilig kort!!! Så nydelige duse farger, og koselig stempel!
Lykke til på Sukkersøtt-utfordringen!

Camilla sa...

Så stilig og kunstnerisk kort!! Og fint med diktet inni:)
Ja jeg lurer også på hvordan jeg skal få tid til kortlaging nå når skolen starter igjen... er lærer jeg også. Blir nok mange sene kvelder!:)
Klemmer fra Camilla.

Maya sa...

Herlig kort,Angella!
Nydelige detaljer og superflott helhet!
Og gleder meg til å se ditt personlige stempel :)

Takk for att du er med,
klemmer fra Maya

Hanne sa...

Hei igjen, Angella, og tusen takk for de gode ordene, de varmet virkelig!

Så flott kort, enda en gang :) Nydelige farger og detaljer, og det stempelet var smaskens! Så blir ditt personlige stempel den berømte prikken :)

Nattaklem fra en aldri så liten natteravn (kan sove på aldershjemmet vettu *hehe*)

Veronica sa...

Tusen takk for hyggelig komentar i bloggen min! Og for ett nydelig kort! Likte alt med det, fargene og oppsettet - nydelig:)

Kristine sa...

Hei på deg Angella!
Et kjempeflott kort du har laget til denne ukens utfordring!
Og jeg kan tenke meg hvor flott det blir på baksiden når et personlig stempel kommer på plass;)
Stor klem fra Kristine

Oxana sa...

Hei! Dette var helt nydelig kort!Liker veldig godt stilen din.
Klem Oxana.

annes paperfun sa...

Så flott kort du har laget til ukas utfordring og takk for at du er med!
Ønsker deg en god dag klem fra Anne

Anita sa...

Et helt nydelig kort, Angella! Så utrolig flotte farger du har brukt:)

Takk for at du er med!

Unknown sa...

Hey! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa? My website goes over a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other. If you happen to be interested feel free to send me an e-mail. I look forward to hearing from you! Awesome blog by the way!