lørdag 13. desember 2008

Siste innspurt til Kreativ Hobby nr. 15-18




Litt inspirert av sukkersøtts rosa-utfordring, har jeg laget noen julekort som ikke er i vanlig julefarge... og ettersom jeg er nødt til å lage mist 30 julekort i år, må det være enkelt. Har stor sans for vintagestilen om dagen.
Dette kortet er med i Kreativ hobbys juleutfordring. kort nr 15, 16, 17 og 18
Jeg er snart ferdig med rettearbeidet og gleder meg til å ta en lang og velfortjent juleferie etter dette.
Kos dere i helga! Jeg kommer sterkere tilbake på kommentarfronten.
Angella

7 kommentarer:

Torill sa...

Superlekre!!! De bildene er jo bare helt skjønne:-)
Nå har jeg trodd at jeg liksom var ferdig med julekortene til meg selv... men så var det plutselig ei som ville kjøpe 10... jeg tror jammen det blir julebrev i år:-)
ha en flott søndag!

Unknown sa...

Nyyydelig julekort...., fint å se litt utradisjonnelle farger, og jeg må si jeg falt spesielt for fargevalget på det øverste kortet; NYDELIG... :o)

Ha en fin dag!

xoxo

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelige kort!! Utrolig flotte vintage bilder!! Hvor får man tak i dem? Ble veldig interessert!! Så om du deler, blir jeg kjempeglad! :D

Lykke til i juleutfordringen til KH! jeg fikk unna mine siste fredag/lørdag! trodde ikke jeg skulle rekke det!...

God 3. søndag i advent! Klem, Hege

Pia sa...

Hvor er det nogle fine julekort, lækker stil

Lene Aase sa...

Nyyyydelige julekort:)

Gro sa...

Nydelige julekort. De motivene er skjønne.
Synes og det skal bli godt med juleferie gitt.
Ha en fin uke.

Hege-Annie Simonsen sa...

Jeg fant ut av det med vintage bildene, når jeg så på ett av innleggene lenger ned i bloggen din! ;)

Ha en fin kveld! :)