mandag 29. desember 2008

Til en venn - Posekort


En liten blogvenn har lenge ventet på et kort fra meg. Jeg beklager for at det ikke kom til bursdagen og heller ikke til jul, men som dere vet er jeg alltid ute i siste liten...mulig det ligger i mine latinske gener, "Mañana, mañana!!"
Her er forsiden. Med stempel fra Tim Holtz og Stempelglede.

Innsiden: Her har jeg brukt stempler fra Snuppelines design og Stempelglede.


Baksiden har mitt personlige stempel omringet av et stempel fra grunde colletion fra Stempelglede.

Da sender jeg kortet i dag...bedre sent enn aldri:)

Dette kortet passet perfekt for sukkersøtts adventskalender, 24. desember. Jeg har virkelig kost meg med posekortet.
Oppgave: I dag kan du lage akkurat det du vil. Ingen krav, ingen oppgave, kun ett kriterie: Kos deg med å lage kortet ditt akkurat som du har lyst!:)

Kos dere fortsatt i romjulen.
Angella

11 kommentarer:

Pia sa...

Wow hvor er det et super lækkert og gennemført kort, det kan modtageren kun blive rigtig glad for

Torill sa...

Kjempeflott!!! Likte så godt det trestempelet du har på framsiden!! Stilig!

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott kort, som jeg tror mottakeren setter veldig stor pris på!! bedre sent enn aldri - sant det! ;)

Ha en fin dag! Klem

Lene Aase sa...

Utrolig flott posekort, gjennomført og stilig:)

Klem fra Lene.

Marianne sa...

Wow, wow, wow. Den som venter på noe godt....Mottageren av dette blir utvilsomt veldig glad!!!

Tuuusen takk for award!!! Det er alltid så koselig synes jeg:)

Kos deg i romjula, og GODT NYTT ÅR!

Klemmer fra Marianne:)

Gunn Marit sa...

Hei Angella, tusen takk for award! Det var koselig. Så flott dette posekortet ble, skikkelig gjennomført og stilig, det ligger mye arbeid bak et slikt. Heldig den som får det av deg!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer som vinner av Whimsy stempelet i Hanne sin blog candy! :o)

Gro sa...

Gratulerer med gevinsten i Hannes Blogcandy.
Dette posekortet er fantastisk flott. Den som får det er kjempeheldig!
Klem

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

For et lekkert kort!!

Desirée sa...

Du har laget så mye flott i det siste! Posekortet er knallfint, og de julekortene dine så lekre! En fryd å se på!

Håper du får en fin nyttårsfeiring, godt nytt år!

Klem fra meg på Norges tak!

Unknown sa...

Thanks for the something totally new you have disclosed in your writing. One thing I'd really like to discuss is that FSBO associations are built after some time. By presenting yourself to the owners the first few days their FSBO is definitely announced, prior to a masses start out calling on Mon, you make a good association. By mailing them resources, educational products, free reviews, and forms, you become a good ally. If you take a personal curiosity about them in addition to their circumstances, you make a solid link that, many times, pays off once the owners decide to go with a representative they know in addition to trust -- preferably you.