søndag 15. mars 2009

Ferie blog candy -


Da har jeg ryddet ut i de fire koffertene mine og satt sammen en liten ferie blog candy til dere. Her er det alt fra 13 forskjellige bånd på 1,5 meter, tyll i 8 farger, 9 bukketter med papirroser i ulike str. og farger, 10 papirposer, perlepynt og til slutt en liten notisbok med Sarah Kay motiv. Tenk at alt dette var Kristine med meg og handlet i Santiago og candyen har reist nesten jorda rundt, for at en av dere kan vinne den...tihi! :)

Hva du må gjøre er å:
1. Legge igjen en kommentar i dette innlegget.
2. Skriv om ferie candyen min i din egen blogg, og linke til dette innlegget.
3. Legge meg til i blogglista di eller følge bloggen min.


Da trekker jeg ut en vinner fredag 27. mars, kl 21.00


...................................................................................................
You have to:
1. Leave a comment in this post.
2. Tell about my blogcandy in your own blog and link to this post.
3. Add me to your bloglist or follow my blog.

I will draw a winner friday march 27th, at 21.00  (CET)

Takk for at dere stikkerr innom bloggen min - Thank you for visiting my blog.

Angella

102 kommentarer:

Gro sa...

Her kommer jeg. Vil gjerne være med på denne. Og velkommen tilbake.
Lager et innlegg om candyen din - i blogglista mi har du vært lenge.
Klem Gro.

Veldig hyggelig at du ville være med på min bloggcandy, også.

mayzan sa...

Heia Angella =)
Flott candy du har da og den har jo reist lange veier=)
Jeg vil gjerne være med og har lagt deg til i min blogg =)
Skal snoke rundt i din blogg å titte på ditt =)

Klem fra May-Britt

Hege-Annie Simonsen sa...

Jaa, jeg vil være med! :-)Kjempelekkert sukkertøy du byr på! Mye godt for øyet her! Så søt Sarah Kay notisbok da...

Håper du får en fin uke og en fin start tilbake på jobb igjen!
Varm klem, Hege

Fantepie sa...

For en flott candy!
Har kikka litt hos deg allereie og du lager flotte kort!!!
Har lagt deg til i blogglista mi no.

Eva sa...

Hei, jeg blir gjerne med på candyen! Så flotte ting. Nå sniker jeg meg rundt på bloggen din og kikker!

Gunn sa...

Hei Angella!
Utrolig flott candy, legger igjen hilsen og følger bloggen din, samtidig som jeg krysser mine fingre ;o)
Gunn

Marte sa...

Så utrolig lekker candy, kan jo ikke gå glipp av å være med her. Bloggen din er jeg innom daglig, og jeg legger mer enn gjerne en link på min blogg for å tipse andre om godsakene! :) Øverst, på høyresiden skal den få ligge!! :)

Takk for muligheten til å vinne, og velkommen tilbake! Deilig å ha deg her igjen!!

Gry-Heidi sa...

Oi, for en lekker og bereist blog candy:)Blir selvfølgelig med !
Har lagt en link øverst i sidebaren min, og på blogglista mi er du allerede :)
Klem

Maya sa...

For en lekker blog candy og så flotte kort du lager. Har lagt deg inn i min inspirasjons liste.

Kristine sa...

Ååååå så masse kjekt vi hadde handlet i Chile;) Thi hi!!
Så masse flott her da!
Jeg skriver om den på bloggen min!
God natt vennen!

Gro sa...

Så mye flott du har handlet! Og for en flott feriecandie.
Jeg skriver om det i bloggen min jeg vet du. Jeg har deg alt i blogglista mi, og følge deg, det har jeg gjort lenge!
Godt å ha deg tilbake på nett!
Blir det Scrapporama på deg i helga? Jeg skal dit en tur lørdag
Klem

А@A sa...

Wow very Gorgeous candy
I have linked your Candy to my blog
and I'm the follower
thank you


Wow svært Skjønn candy
Jeg har koblet Candy til min blogg
og jeg er den etterfølger
takk

Benedicte sa...

wow, for en flott candy!!!
lager innlegg i bloggen min eg .
klem fra Benedicte

Filharmonica sa...

Velkommen tilbake! Så mye flott du fant i Santiago, blir gjerne med i trekningen jeg :-)
Har laget et innlegg i bloggen min, og lagt til link til bloggen din hos meg.

Merethe sa...

For en flott Candy! Dette vil jeg være med på!

Lena Katrine sa...

Åh, for en herlig blogcandy! Den vil jeg gjerne bli med på - så jeg legger deg til i blogrollen min, og skriver et innlegg om candyen din!

Ha en flott dag!-)

Torill sa...

Så utrolig masse lekkert!!! Jeg er med!! Jeg legger deg til i candyboksen min, jeg!! Og jeg har deg på lista!!

❤ Kaia sa...

Kjempeflott blog candy.
Den vil jeg selvsagt være med på.
Har skrevet om den i bloggen min, og lagt deg til bloglista mi.
Ha en fin dag :o)

Regina sa...

Just found your blog through another blog and so I discovered your Blog Candy!! Thanks for chance!
Hope your visit in Chile was great!
I'll leave your candy in my sidebar and put your blog in my blog-list.
Greetings Regina from Germany

Wendy Swenne sa...

What a great blog you have! Just got here by surfing by from another blog.

And what a sweet candy!!!!

Greets

Wendy

miapia74 sa...

Ooooo så fina saker du delar ut. Jag har länkat i min blogg så förhoppningsvis hittar fler Svenskar till din fina blogg. :O)

http://miapia74.blogspot.com/2009/03/angella-firar-semestertrippen-med-en.html

Anne-Britt sa...

Kjempeflott blog candy du har da. Den hadde vært kjekt å vunnet. Og ellers har du mye flott her i bloggen. Takk for titten:)

Malin E sa...

Åh va fin blogg du har!
Va snällt att lotta ut en sån fin blog candy! jag har både länkat och blivit en follower till din blogg.
Kram Malin

Алена Кинчерова sa...

Hello! I'm from Russia. Its a super candy! I added a link to my blog: http://alyona4.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html

AbcHobby.it sa...

oh... great candy! thanks for the chance! I've left a link on my candy box

hugs from italy
elisabetta

Aina sa...

Så spennende å få være med å kjempe om en candy som har reist så langt. Og så utrolig flott da :O)

Jeg har skrevet litt om den på siden min, og lagt til en link til bloggen din. Jeg trenger ikke legge deg til i blogglista mi, for der har du stått lenge :O)
Kikker inn både titt og ofte jeg.

Stjernebarna sa...

har skrevet og linket til candyen din i bloggen min...fine fine candyen her så jeg venter i spenning:-)

*Randi*

Olya Kopylova sa...

good day!
u have so nice blog and your projects are SO pretty!

thank u for opportunity to win this candy. I hope, i will be lucky.
here is a link to my blog - http://sunbeamhandmade.blogspot.com/2009/03/3-more-amazing-candies-join-them-all.html

Olya.

oheidia sa...

Velkommen tilbake! Jeg har savnet deg på nett og er veldig glad for at du har hatt en flott og lang tur hos familien! Men, godt å ha deg tilbake igjen! Jeg skriver om candy'en i bloggen min og det var litt av en bereist premie en heldig bloggeier kan vinne!

Klem fra meg :=)

Alenka sa...

Great candy.You have beautiful blog.I linked you on my blog and I am a follower now.
Hugs Alenka

BøeFjeldberg sa...

Så utrolig nydelige kort du lager. Har et ønske om å lage kort jeg og, men har ikke tid ennå, så titter litt rundt om for å se og finne inspirasjon;) Nydelig candy du har her, og så mye! Henger meg på trekningen;) Linker selvfølgelig til deg, og legger meg til som følger.

Smil fra Miriam;)

Lena Natsvlishvili sa...

Great candy!!!!!!!!!!!
http://lenanatsvlishvili.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html

Nikki sa...

Hi Just found your site I'll add you into my blog and link you up
thanks for the chance
Nikki

Anette sa...

Kjempefin blogg du har! Og candy'en vil jeg veldig gjerne være med på :) Har laget et innlegg i bloggen min :)

Kjellaug sa...

Velkommen hjem igjen. Så flott candy du har laget til. Jeg har linket deg inn på min blogg og lagt deg til i blogglista mi. Så jeg kommer snart igjen på besøk til deg. Er gjerne med på trekningen om denne bloggcanyen.
Ha forsatt god dag videre.

Anonym sa...

Very lovely candy! Would love to be included! I put a link on my sidebar.
Thanks
Oxana from moldova

~Isabell~ sa...

Her var det mye kjekt å titte på, vil gjerne være med i trekningen av den flotte blog candy pakken din

http://www.krimsogkrams.blogspot.com

Linda S. L sa...

så morro med blogg candy fra deg! en utrolig flott en også :) Vil jeg gjerne prøve meg på, takk takk *lol* ;)
lagt deg i sidebaren min med bildelink :) :)

Meretekj sa...

Dette var en utrolig flott blogcandy,som jeg gjerne vil være med på.
Du lager forresten veldig mye fint,spennende å se i bloggen din.

Jannhild sa...

Hei på deg, Angella!!
Velkommen hjem! Håper du har hatt en fantastisk flott ferie!

Nå har jeg laget et innlegg om blogcandyen din, linket til dette innlegget og i bloggrullen min har du lagt en stund allerede ;)

Du lager utrolig mye flott, og det inspirerer! Tusen takk for det! Gleder meg til å se hva du lager fremover!!

God klem fra Jannhild, og tusen takk for sjansen til å vinne :)

Cathrin sa...

Hei, hei!
Fantastisk flott blog candy og en flott blogg med masse nydelig du lager!
Har skrevet et lite innlegg om blog candyen din og lagt deg til i blogglista mi, så nå er det bare å krysse fingrene! :O)

Håper du får ei fortsatt flott uke!

Rosette sa...

Thank you for this lovely chance Angella. I'llbe following ytour blog, and I'm off to link you :) Fingers crosed :))

Annika sa...

Hi,
Thanks for all the inspiration and also a chance to win that lovely candy!

Here's the link

Natalie Z sa...

Wow Great Candy!!!
I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy", and I am a follower now.
http://fifishobby.blogspot.com/
Thanks for the chance to win.

lalalla sa...

Hi, greetings from Poland, I've posted about your candy here http://doris86place.blogspot.com/2009/03/adorable-candy_18.html

Awirahl sa...

Hej hittade hit och såg ditt härliga blogg godis.. Självklart vill jag vara med och ta chansen.. Så jag har lagt upp en länk på min blogg och även lagt till dig i min blogglista..

Mvh Anna

Du hittar mig här; http://awirahl.blogspot.com/

Gosia sa...

Hello greetings from Poland,
I added link to your candy and link to your wonderful blog on:
http://papierowemargaretki.blox.pl/html
thanks for the chance to win

Cecilie sa...

Åh, så flott blog candy. Jeg vil gjerne være med. Har skrevet om candyen din i bloggen min, og lagt deg til i bloglista mi.

Elisabeth sa...

Hei for en herlig blogcandy du har og så masse fint du lager. Du skal så kjerne få en plass i min bloggliste. heldig er de som får vinnerloddet.

hsm sa...

Håper virkelig at denne candyen blir min for den var virkelig flott altså. Har skrevet om candyen i bloggen min og lagt deg til i blogglista:)

Anonym sa...

Så utrolig fine feriebilder du har lagt inn! :)
Klart jeg vil følge bloggen din! Du lager jo så mye flott!
Klem, Tone

Sissen sa...

Her var det mye flott! Jeg linker opp til bloggen din og har lagt inn candy'en øverst i menyen på min blogg :)

Daniela Ivanova sa...

Hi,kisses from Bulgaria!
I love your blog!
Thanks for all the inspiration and also a chance to win that lovely candy!
http://babyworld-addi.blogspot.com/

Mouse40 sa...

Great blogcandy! Thanks for the chance to win!
I became a follower and posted a link on my blog:
http://mouse40.blogspot.com/2009

Zarah sa...

Vilken ljuvlig blogcandy! Jag vill gärna vara med!
Här är mitt bloginlägg och så följer jag din blogg med, såklart. :)

Lilledesign sa...

hei;:)har brullupsdag den dagen så jeg må vere med :)flott candy;)
jeg linker til deg men prøver å linke til deg,men klarer ikke å legge inn venner på bloggen:(
men prøver .

Orli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Orli sa...

WOW!!!great candy blog,
thank you!
http://orlishamir.blogspot.com/
Orli

Malin ~ Lillpiga sa...

Fantastiskt blogcandy! Hoppas jag vinner! :) http://lillpiga.blogspot.com/2009/03/roses-are-red.html

angelmoon sa...

great candy! thanks for the chance! I've left a link on my candy box

Hege sa...

Hei igjen!

Virkelig super candy som har vært med på tur!

Du vil finne en link til candyen din øverst til venstre på bloggen min (har samlet candyer jeg har kommet over der), og en link til bloggen din under blogger jeg besøker.

Go'kveld fra Trondheim

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

For en flott blog candy! Jeg vil være med! :-D

Jeg har bloggen din i blogglista mi, jeg har skrevet om candyen og har bilde av den på sidemenyen i bloggen min.

Klemmer

Lise :)

Solange Fernandes sa...

Hi, Angella!What awesomw blog candy.
Also following from now on!
Hugs from Brasil.

Ullis sa...

Åh, så fina saker du lottar ut!

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg och lagt till dig i min sidebar på ullisdagar.blogspot.com

~*Ullis*~

Hildegunn sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen!
Har laget et innlegg i bloggen min.

Fredhøy - Gro sa...

Velkommen tilbake igjen:) Super candy! Jeg har laget innlegg i bloggen min, og link til deg har jeg hatt ganske lenge:)

denize sa...

What a wonderful candy!!!! I've added you to the list of my inspiration on my sidebar!! My link http://denize-n-hobby.blogspot.com/2009/03/blog-post_6552.html

miodo_oka sa...

Hi, Angella!

Great blogcandy! Thanks for the chance to win!

http://candymigot77.blogspot.com/2009/03/angella-candy-2703.html

migot77

Ida / Little sa...

God fredag og god tur til Trysil, vi andre må være hjemme og gå i familie selskaper, nesten litt dårlig gjort :P Hehe. Flott candy du har på bloggen. Håper du storkoste deg på ferie!! :) Klem Ida

Carole RB sa...

Hi Angela
I just discovered your blog. Nice blog candy. Thanks for a chance to win. I'll follow your blog.

Annita sa...

velkommen hjem.
dejlig blog candy. trænger til nogle blomster i det endnu meget kolde forår her i Danmark.
knus Annita

Unknown sa...

Hei!
Vil gjerne være med på din blog candy. Håper det går bra selv om jeg for tilfelle ikke har noen blogg.. :)
Ha en super helg!
Nina-Christin

Anonym sa...

Wow, what a fabulous giveaway, thanks for a chance to win! I love those beautiful flowers and adore Sarah Kay! I added you to my bloglist and posted the link with a picture of your candy in my sidebar.
Have a great day
anja

Marit sa...

Hei, hei!
Så fint at du tenker på oss andre når du er ute og reiser - masse flott du har lagt i candyen. Dette har jeg virkelig lyst på:) Mye fint å se i bloggen din også!
Hilsen Marit

Cardmaking Galore sa...

Great blog candy Angella, I'm glad I have found your blog. Have become a follower and linked you on my blog

Cardmaking Galore sa...

Glad I have found your blog - I have become your follower and linked you on my blog.

А@A sa...

I love your blog. You work is gorgeous
Thank you for the chance to win. I have become your follower and linked your blog candy on mine
Anna

ScrapyCrafts sa...

great candy! thanks for the chance! I've left a link on my blog

marit sa...

Så flott blogg du hadde!
Nå er den lagret i min blogg liste og det ligger et lite skriv på siden min om deg!

Jenny sa...

Åh vilket härligt candy, vill så klart ha en lott och länkar hit på min blogg!

Anonym sa...

Var artig å følge med på din ferie candy, og bli "kjent" med den del av verden du kommer fra.
Jeg har fulgt bloggen din leng nå, du lager såååå mye fint.

Shani sa...

Wow!
Very beautiful sweetie!!!

My link: http://shaniclover.blogspot.com/2009/03/candy-2703.html

carine sa...

hi...lovely candy give away..i posted a link on my blog and i became a follower..so thanx for the chance xxx

Elena Litvinova sa...

postet her: http://didelis.blogspot.com/
Very much want to win it.
I hope you will send to Siberia?:)
Thank you for your participation

Ivolina sa...

Amazing candy. Thank you for a chance. I am your follower. My link is here

Alice sa...

Hi! Beautiful candy, thanks for a chance to win! I put a link to my candybar, and now I am a follower! Get fingers crossed!
Alice

gerdsf sa...

Flott Blog Candy.

Denne er nå linket på min blogg og selvfølgelig er du med på min bloggliste:D

Ha en fin dag.

Gerd

Solrunn sa...

Hei og velkommen hjem igjen;))
Tusen takk for at du vil dele en blog candy med oss... gleder meg til å være med på den;)
Jeg har da lagt deg til i min blogg og skrevet om din blog candy i min blogg;)

Ønsker deg en kreativ uke;))

Solrunn!!

Kellie sa...

Gorgeous, gorgeous blog candy! I have linked your blog to mine, added it in a post as well :) Thanks for the opportunity to win this amazing candy.

Kellie

eba sa...

Det var en nydelig candy!
Linker deg i bloggen, jeg, og ønsker meg selv lykke til... ;P
Ønsker meg sånn slike papir-roser.... :)
Nydelige kort du lager, forresten!

Aina Cesilie sa...

Hei!
I denne bloggen var det mye lekkert å se på, du er kjempeflink!
Flott blogcandy, blir gjerne med på trekningen :)

ephraz sa...

your candy Is really special, it's so cute! Thank you very much for the opportunity to get ti!

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1443411

Ania - "Z Papieru Tworzone" sa...

Amazing candy! Beautiful blog!
Here is link on my post

http://scrapowe-pasje-nutki.blogspot.com/2009/03/troche-candy.html

Creativika sa...

Hi! I love your candy! Thanks for the chance to win! I wrote about it here: http://creativika.blogspot.com/2009/03/angellas-candy-march-27.html
Greetings from Moldova!
Victoria.

Alice sa...

Hi from Italy! Beautiful candy thanks for a chance to win! I just discovered your blog surfing in internet, it's very nice! I put a link to my candybar and now I am a follower! Bye
Alice

Anna-Lotta sa...

ÅH SÅ FIN CANDY .. Jag tar chansen kanske just jag vinner den. Om inte annat så har jag hittat en underbar inspirations blogg. TACK!

annqaa sa...

Hi,
You have a nice blog! I wish you many beautiful inspiration:)
Today I have a birthday and dream of your candy

My blog: http://annqaa.blogspot.com/2009/03/urodzinowe-zyczenia.html

xoxo Ania

Kickans_blogg sa...

Wow! Vilken bloggcandy, vad snäll du är!! Superfina alster du gjort!
Ska länka till din blogg också!
Kramen Kicki

La Vikinga sa...

Qué chuli el blogcandy!
Por supuesto que deseo participar y ya puse un enlace para mi barra en este blog:

http://lavikingascrapp.blogspot.com/

Saludos,

La Vikinga / Charlotta

Linda sa...

Åh vilken underbar candy!
Jag har skrivit om den o länkat i min vänstra sidebar på min blogg!

Varma hälsningar från
Linda i Sverige =)

Tsky sa...

Hello! Its a super candy! I added a link to my blog: http://tsky-tsky.blogspot.com/

Kleeblatt sa...

This is a wunderful candy. Thanks for the chance to win.
I linked you on my sidebar

Monika