torsdag 23. april 2009

ATC Swapp - Biler


For en stund siden ble jeg spurt av Daniel om jeg ville være med i en ATC Swapp med tema biler. Det var fullt da jeg skulle melde meg på, men jeg fikk likevel være med. Tusen takk Daniel:)
Her er mine bidrag. Ikke hadde bilstempler eller andre bilmotiver selv, så jeg stjal noen av Elias (sønn) sine bilklistremerker. Heldigvis var dette kopier av noen han allerede hadde limt inn i albumet sitt:) Ellers hadde det blitt bråk her hjemme...

Det ble ikke akkurat slik jeg hadde tenkt meg... men i påsken var ikke mye åpent for å handle...Dessverre!

Da gleder jeg meg bare til å motta min pakke med andres bidrag til denne swappen:)

Ha en fin dag!
Angella

3 kommentarer:

Hildegunn sa...

Lekre ATCer du har laget!
Tenker også at det hadde blitt bråk om du tok noen av de han ikke hadde fler av. Tenk om han hadde tatt et av stemplene dine til sine prosjekter ? *hihi*

Ha en flotters dag!

May-Bente sa...

ATC`ene dine ble rååå tøffe!
Klem:))

Unknown sa...

whoah this blog is fantastic i love reading your articles. Keep up the good work! You know, many people are hunting around for this info, you can help them greatly.