lørdag 6. juni 2009

Kreativ Hobby - Gjestedesigner , kort 2


Her kommer enda et designkort for Kreativ Hobby. Alle stemplene finner du på deres nettbutikk. 
Jeg har malt motivet med Distress og vingene har fått litt glitter på seg... På hjørnet har jeg laget en liten dekorasjon av tyll, bånd, ståltråd og en krone. Jeg har stort sett brukt restepapir og kan i farten bare huske Ladybug og Papirdesign sine.

Ha en riktig god helg og tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere har lagt igjen:)
klem Angella

8 kommentarer:

Gro sa...

Så søtt kortet ble.
I dag kom 7 av 8 stempler fra The Greeting Farm - de er så søte - så bare gled deg. Tar de med i sommer.
God helg.

Klem, Gro.

Gro sa...

Kjempekoslig og flott kort. Det motivet er kjempefint!
Har en liten ting til deg i bloggen min.

Pia sa...

wow super nydeligt kort i søde farver

Gry-Heidi sa...

Åh, så herlig dette kortet var! Kjempefint motiv, og flotte farger.

Klem, Gry-Heidi :)

PS. Jeg sliter med å få åpnet bloggen din.....

May-Bente sa...

Sååå søtt det ble, herlig motiv!!!


Klem:))

Kristine sa...

For et nusselig kort Angella. Det var nydelig med alle blonder og tyll du har brukt!
Håper du har en flott søndag vennen!
Klemmer fra meg;)

Oxana sa...

For ett lekkert kort!!!

Unknown sa...

I just wanted to compose a brief message in order to appreciate you for all the awesome items you are posting at this website. My extended internet look up has at the end been honored with reliable points to go over with my great friends. I 'd believe that most of us readers actually are really blessed to be in a superb network with so many outstanding people with beneficial things. I feel pretty fortunate to have discovered your web page and look forward to plenty of more enjoyable moments reading here. Thanks once again for all the details.