mandag 22. juni 2009

Lemonade Award og Honest Scrap

Jeg har fått denne av min blogvenn Gro.... Tuuusen takk snille deg! Den går rett tilbake til deg:) Disse awardene er en vitaminsprøyte når man sliter litt med motivasjonen... Jeg sliter mest med ryggen om dagen, men det gjør at jeg ikke kan sitte rolig lenge om gangen og pusle på hobbyrommet. 



Jeg har også fått denne Awarden av en annen blogvenn Gro. Denne er litt morsom. Du skal skrive ti sannheter om deg selv....så da setter vi i gang:)

1. Jeg har en fantastisk mann og to herlige barn (som lar mammaen holde på med korthobbyen sin mens det er barne-TV, uten å forstyrre).
2. Jeg har et hat- elsk forhold til jobben min som lærer. Elsker å undervise, hater de store rettebunkene.
3. Elsker sol og varme, lange ferier og gode bøker.
4. Er totalt avhengig av å trene, helst med ball, og er blitt en god taper:)
5. Ingen fredag uten sjokolade og rødvin.
6. Hater å stå opp først i helgene... da er dagen ødelagt;)
7. Har som regel mange baller i luften, men klarer ikke helt å lande alle prosjektene.
8. Har spilt klarinett i mange år og dirigert et aspirantskolekorps i Tronheim.
9. Har skrevet lærebøker i spansk for ungdomstrinnet, Amigos, Gyldendal forlag.
10. Har hele familien min i Chile og en lillebror i himmelen.

Så... tør du å prøve deg på denne:)
Jeg sender begge awardene til Kristine, Maya, Hege-Annie, May-Bente, Oheidia, Torill (Screppa), Hildegunn, Aina og Camilla

Hilsen
Angella

6 kommentarer:

Kristine sa...

Tusen takk for award vennen! Skal prøve meg på den i morgen!
Grattis med ny solseng!
Jeg har ligget på min i 2,5 time etter jobb i dag; lest bok og sovet middagslur ;) Må jo jobbe litt med brunheten! Er meldt sydensol her hele uken!
Kos deg med din i morgen og kos deg med å plante ut blomster;)
Hagekos fra Kristine:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Heeei! :D

Stille og rolig i min blogg for tiden, ja!... Livet utendørs, i naturen, frister meg mer enn innendørsaktiviteter akkurat nå. Selv om vi ikke har all verdens sommer å skryte av i forhold til temperaturene hos dere litt lenger sør i vårt langstrakte land! ;)

Har jo hatt fysioterapibeh. siden slutten av februar - er temmelig lei av det nå.. Har ferie fra det frem til august. Vurderer å forsøke kiropraktor. Men nå skal jeg slappe av mest mulig, i sommer. Noen kort må det da bli, innimellom!! Det satser jeg på. :)

Ellers er det jobbsøking + 3 eksamener til høsten/ til jul.

Takk for denne utfordringen! Skal få lagt den ut på bloggen i morgen, håper jeg. God bedring med ryggen, til deg!! Og så ønsker jeg deg en riktig god sommer!!! :)

STOR sommerklem fra meg til deg.

May-Bente sa...

Tusen takk, Angella!
Fikk lagt den ut ikveld, så nå er det bare å ta turen innom.
Det blir ikke akkurat så mye kortlaging på meg nå for tiden, nyter sola heller, til det fulle. I morra hadde vi tenkt oss en tur på stranda, brunfargen må tross alt pleies!!!He,he.

Synd med ryggen din, håper sommer og varme kan hjelpe litt. Krysser fingrene.

Stor klem:))

Aina sa...

Tusen takk for både awarden og utfordringen, Angella!
Jeg kastet meg på den med en gang, så vil du vite litt mer om meg, så har du muligheten nå.
Jeg misunner alle dere som kan skyte av sol og varme...brrrrr!
Men nå er vi endelig lovet sommer også :O)

God sommer til deg og dine!

Hildegunn sa...

Tusen takk for koselige awarder!
Jeg har prøvd så godt jeg kan å svare på de nå. Morsomt å få vite litt mer om bloggerne også.

Her er det ikke sol, men håper at den kommer frem til det blir grilling i kveld.

Ha en super feiring, og god bedring til ryggen din!
Klem

Maya sa...

Tusen hjertelig takk for utfordringen,Angella!
Att du vil gi den videre til meg,setter jeg stor pris på :)
Og det enda så elendig jeg er på å sende de videre...
Klem fra Maya:)