søndag 2. august 2009

Hipp-Hipp Hurra for Sukkersøtt- Jubileumsutfordring #1


Ja, jeg er selvfølgelig med på å feire Sukkersøtt ett årsdag:) Gratulere til Anita som er primus motor for utfordringsbloggen og alle jentene i design teamet... For en kreativ gjeng!  Jeg hatt latt meg inspirere og motiver av dere jenter i hele år...Tuuusen Takk!!!


Den første jubileumsutfordrinen lyder som følge:
Lag din egen bretteteknikk på kortet/esken din. Denne kan ligne på andre kort/esker, men du må finne på din egen lille vri for at det skal bli godkjent.
Her har dere mitt kort. Utgangspunktet for ideen var denne Gorjuss jenta fra Sugar Nellie. Hun er malt med distress, klippet ut og montert på 3D-puter.
Bretter du kortet bakover kan det stå av seg selv:)
Baksiden med swirler og mitt personlige stempel.

Jeg har telt opp mine bidrag gjennom året og dette er mitt 53 kort. Da er både julekalenderen og sommerutfordringen tatt med... og nå blir det jaggumeg flere med jubileums utfordring. Dette kortet er dedikert til dere i teamet...Gratulerer med dagen!

klem fra Angella

12 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Wow, for et flott kort. Nydelige farger og papirer, gorjuss jenta var helt nydelig, og kul bretteteknikk.
Klem fra Kaia

oheidia sa...

Nydelig kort og veldig ok å lage en egen vri med bretting. Der er ikke jeg i landskapet men jeg lar meg inspirere uansett. JEg er på sørlandet og her REGNER det og det har det gjort de siste 5 dagene. Men vi finner på litt av hvert for deg. I går holdt vi og klappet slanger og kikket på sommerfugler. Veldig morsomt:=)

Gry-Heidi sa...

Nydelig kort og flotte farger! Likte bretteteknikken din kjempegodt :)

Klem, Gry-Heidi :)

Kristine sa...

Ååå så herlig det var Angella!
Først trodde jeg det var et vanlig brettekort - så der lurte du meg godt ;)
Thi hi!

Linda S. L sa...

ai så utrolig mye flott du har laget i sommer! Jeg skjønner jeg har hvert borte en god stund :dåne: Her må jeg virkelig sette meg ned å studere dine verker, for her var det fantastisk mye fint!! nydelig farger og farge teknikk og oppsett!
du er så flink :)
mvh linda

Marianne-db sa...

SÅ fint kort!! Kjempefin brette teknikk! Veldig kult når kortet står av seg selv :-)

Liv Johanne sa...

Dette var stilig!

Hanne sa...

Så flott at du henger deg med på bursdagsfeiringen, Angella! (hadde nå blitt litt stusselig, forresten, uten deg, for jammen har du vært både trofast og ivrig deltaker!)

Dette var et nydelig kort, og en morsom vri på brettingen - en blanding av mappe- og trappekort :)

God klem :)

Hildegunn sa...

Nydelig kort og en stilig bretteteknikk!
Jeg tenker og tenker på denne oppgaven, men trenger nok natten til hjelp også.

Du har virkelig laget mange bidrag til utfordringene som har vært dette året! Jeg er blitt kjempeglad i Sukkersøtt-bloggen og sjekker innom hver fredags fm om jeg har anledning.

Ønsker deg ei riktig god uke!

May-Bente sa...

Knall flott, likte brettingen din!!!
Herlige farger og motiv!!!

Klem:))

Torill sa...

Kjempestilig!!!

Gro sa...

Dette var kjempestilig Angella!
Her regner det i dag og da blir det litt tid på papirrommet.
klem