tirsdag 12. januar 2010


Jeg er blitt utfordret av Gro, Jannhild, Gry- Heidi og Hege- Annie. Tuusen takk kjære venner.
Setter stor pris på den og selvfølgelig får dere den tilbake:)

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


De syv sannheter kommer her:
  • Jeg er født i Chile, oppvokst i Trondheim og flyttet til Østlandet for 6 år siden.
  • Jeg er avhengig av å trene, ellers er jeg sur og gretten (ifl. min mann).
  • Føler at jeg er en dårlig mor som ikke har lært barna mine å snakke spansk, men de har lært og lage kort :)
  • Er forferdelig dårlig på å lage mat... det har en tendens til brenne seg! Så nå vi har middagsgjester, er det mannen min som står for den deilige maten.
  • Jeg jobber som lærer på ungdomstrinnet... og syns det fortsatt er morsomt, spesielt nå som jeg setter opp forestilling.:)
  • Jeg er alltid, og da mener jeg alltid, ute i siste liten... Fryktelig treg med andre ord... skal bare først!
  • Har meldt meg på Ski-treffet, og grugleder meg kjempemasse... Har aldri vært på treff før:)
Da er det bare å sende den videre...men nå har vel de aller fleste fått den. Så om det er noen som ikke har fått den, vær så god!

klem fra Angella



2 kommentarer:

Guro sa...

Gratulerer så masse! Trakk på smilebåndet av kommentaren om at du føler deg som en dårlig mor fordi barna dine kan lage kort og ikke spansk; tenker du er en veldig bra mor jeg :-) Krever tålmodighet og oppfølging å lære barna å lage kort, men de elsker det, tenker jeg, og spansken lærer de nok på skolen ;-)

Anonym sa...

Well I sincerely enjoyed reading it. This post provided by you is very helpful for correct planning.