fredag 28. mai 2010

Designervikar for Sukkersøtt

For et par uker siden fikk jeg forespørsel fra Kristine i Sukkersøtt om å være designervikar for henne i utfordringsbloggen Sukkersøtt. Veldig hyggelig å bli spurt, og noe man ikke kan takke nei til. Denne er laget etter en skisse av Camilla i Sukkersøtt.


Mitt bidrag er en boks i str. 6x6, med bånd. Båndet fungerer som en hempe for å kunne bære den.
På forsiden har jeg brukt motiv, grunge bård og tekst fra Kreativ Hobby.
Esken er laget av de nye Maja designarkene, og pyntet med diverse metallpynt og blomster som jeg har fått av Mettepip. (tusen takk Mette)
Katarina har bursdag 13.juni. Det er en stund til, så jeg håper hun ikke får sett denne i bloggen før da. Uansett, så vet hun ikke hva jeg har tenkt å legge oppi:)
Er dere også nyskjerrige?... Da får dere stikke innom bloggen min den 13. juni, så røper jeg presangen hennes.


Ha en flott helg.
Angella

9 kommentarer:

Hildegunn sa...

Gratulerer som designervikar! Du måtte jo bli med der du også!

Nydelig eske, flotte ark du har brukt! Supert med samme oppsett på begge sider! Gleder meg til å se hva som kommer oppi eska :)

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem

Henrikke sa...

Gratulerer så mye som designervikar. Du er jo knall flink, ingen tvil om det. Helt utrolig flott kort/ekse! Ha en super helg :)

Mvh Henrikke

Veronica sa...

Stilig eske:) Gleder meg til å se hva du putter oppi den!

May-Bente sa...

Gratulerer så masse som designervikar.
Esken din var fantastisk, herlige farger. Mon tro å du putter oppi!!

Klem fra meg:))

Pinklady 68 sa...

En lekker boks/veske Angella! Helt nydelig disse Maja arkene...kom virkelig til sin rett her! Flott med alle stemplene og pynten til også:-)

Ha en fin fredags kveld og god helg! KLem Laila.

oheidia sa...

Så lekker box! Hærlig stempel. flott resultat ved bruk av skissen og så utrolig flotte papirer du har brukt! Stilig med søm også.

Har kommet fra Trondhjem. Litt sliten men måtte opp på scrapperommet litt:=)

Du, prøver å lage den pizza boxen men min scor pal har cm!!! Får det bare ikke til og konverterer jeg fra inch til cm så blir ikke oppskriften riktig. Har du cm eller inch på din scor pal?

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott eske, Angella. Så lekkert pyntet. Likte de tekstene så godt. :)
Tenker denne blir godt mottatt!!

Gratulerer som designervikar hos Sukkersøtt, må jeg også tilføye!!

Ønsker deg ei topp helg! her har det blitt lite blogging og hobbylering i det siste - har følt meg så tom for energi en periode nå... Men nyter godværet vi har for tida. :) Får se om det blir tid til å få mekket noen kort i løpet av helga. Det er jo lov å håpe!

STOR klem, Hege

❤ Kaia sa...

Så nydelig...
Lekkert motiv, nydelig pyntet, og herlige papirer.
Jeg vil i allefall se hva du skal legge oppi....
Grattis som designervikar forresten, synd jentene gir seg. Men det er nok en del jobb med det også....
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Katarinas Lille Verden sa...

Hei Mamma hi hi !!!