søndag 9. mai 2010

Eplet faller ikke langt fra stammen.

Skrappekammeret har en utfordring som lyder slik: "Eplet faller ikke langt fra stammen". Da jeg spurte min lille Katarina på snart 9 år, om hun ville være med på en utfordring sammen med meg, jublet hun av glede. Det er betyr jo at hun får lov til å lage kort med mammas promarkers og designark. Før helga kom den etterlengtede pakken med magnoliastempler. Jeg laget mitt kort med disse to nusselige sjørøverjentene og hun valge et påskemotiv :) I tillegg har Katarina brukt et rundt stempel fra Kreativ Hobby og swirler er fra Inkidinkido.

Her er Katarinas Kort/ This is my daughters Katarinas card.
Jeg sender også mitt kort til utfordringen Just Magnolia denne uken, tema er "It takes two".

Ha en fin dag:)
Angella

19 kommentarer:

Gro sa...

Herlig. Dere er flinke, begge to. Katarina har noen å slekte på :o)
Og så bra at sjørøverne dine endelig kom. Var det mye annet fint i pakka også ???
Klem :o)

Yvonne sa...

Så herlige kort! Lekre ark du har brukt på sjørøverkortet, og flott fargelagt. Og Katarina er kjempeflink! Herlige friske farger på kortet hennes!
Tusen takk for at dere deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

bestevenn sa...

Nydelige kort dere har laget begge to, Angella og Katarina. Morsomt å se hvilke farger barna velger, ofte de sterke og friske og modige valgene. Ønsker dere en flott uke.

May-Bente sa...

Kjære min tid å flink en datter du har,....men er ikke akkurat overrasket, hun slekter jo på deg:=)

herlig fargelagt fra dere begge:=)
Klem fra meg:))

Gro sa...

Ser jo også at du har brukt symaskina forresten. Har levert min til reparasjon og håper den er ferdig snart.

Gry-Beate sa...

Nydelige kort begge to!!

;0)Gry-Beate

Guro sa...

For noen flotte kort dere har laget begge to! Herlig sjørøver og lekre papirer på ditt Angella. Nydelig fargelagt også, veldig fine fargesammensetninger :)

Katarina, ditt kort var helt nydelig;så flink du er til å fargelegge! Kortet ditt er også utrolig lekkert pyntet.
Tusen takk for at dere er med hos Scrappekammeret begge to :-)
Klem fra Guro

Gry-Heidi sa...

Disse var skikkelig flotte du ! Så flink dattera di er også :o) De nye sjørøver Magnolia´ene var kule !
...og du, jeg har ikke hatt bursdag ennå....jeg får bare litt på forskudd :o)....og så kan jeg jo håpe på at kortidsminnet er dårlig, ha, ha :o)

Ha en fin uke :o)

Klem

❤ Kaia sa...

For noen skjønne pirater du har fått deg. Og så lekkert som kortet ditt er.
Så må jeg jo bare si at Katarina er kjempeflink å lage kort, det må du hilse og si, nydelig fargelagt motiv var det også.
Ha ei super ny uke.
Klem fra Kaia

Ida / Little sa...

Så utrolig fint å ha med en hjelper som er så dyktig!! Nydelig kort :)

Oldis paret har vi på Steffens og meg kjent så har vi åpent på fredag og lørdag :) Jeg kommer sterkere tilbake og er gjerne med på neste treff! :)

Håper helgen har vært fin. Klem Ida

eba sa...

Så flotte kort dere har laget begge to!!! Jeg har to jenter som også liker å "låne" ting fra min hobbykrok... :)

majo sa...

Hello Angella.
I like your Cards verry much at specialy the pirets

Lene Aase sa...

Heisann:)
Så utrolig flotte kort dere har laget, og så kjekt å lage kort sammen da:)
Håper alt står bra til med deg!!!
Klemmer fra Lene:)

mettepip sa...

For et herlig prosjekt Angella!
Tydelig her ja at ikke eplet faller langt fra stammen! Så utrolig søtt kort datteren din har lagd (hun visste vel hvilke produsenter hun skulle bruke hun;))
Utrolig søtt piratkortet ditt også! Ble stilig med det svarte i kontrast til de søte motivene!
Ha en flott uke!
Klem fra
Mette

~Denise Lynn~ sa...

Love your girlie pirates, what a fun card! Fab coloring and love all the pink and black, everything pops! Thanks for sharing your work with us at Just Magnolia this week, hope to see you back again soon! :)

Aina sa...

Kjempeflotte kort, begge to! Jeg har også falt for disse søte piratstemplene, men har ikke fått tak i dem.

Jane sa...

Gorgeous cards! love all the details and the colour schemes are gorgeous! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx

Linda S. L sa...

oioioi!! for et flott kort du har laget angella! nyyyydelige farger, oppsett og detaljer!!
Og ikke mindre oi oi oi til jenta di!! wow så flotte farger og sammensetting der og!
tusen takk for at dere deltar på scrappekammeret sin utfordring! Flott løst av oppgaven :)
klemmm fra Linda/linsal

Anette sa...

WOW så flink Katarina er!!!! Nydelige farger hun har brukt, og kjempeflott motiv! Likte også veldig godt swirlene hun har brukt i hjørnene ;)
Stilige sjørøvere du har på ditt kort, og et flott bidrag ;)

Takk for bidragene deres til Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)