tirsdag 1. juni 2010

Takk Sukkersøtt!

Tenk at jentene og Daniel i Sukkersøtt skal gi seg med utfordringsbloggen. Det er virkelig trist. Jeg har vært med siden starten og bare lært så masse av de svært dyktige designerne... En stor inspirasjonskilde!

Selv om jeg, denne siste gangen, er vikardesigner for Kristine, er jeg bare nødt til å hedre jentene med et siste kort fra meg.... Til sammen har jeg laget 69 kort for Sukkersøtt.... TUSEN TAKK for den jobben dere har gjort med Sukkersøtt... Jeg følger dere videre og ønsker dere lykke til med nye utfordringer.

Skissen er laget av Camilla. Jeg har brukt Maja Designark og malt motiv fra Blidmålarna med promarkers.

klem fra Angella

8 kommentarer:

Marte sa...

Tusen takk til deg, Angella! Dette var veldig hyggelig synes jeg! :)
Stor og god klem til deg!!

Hanne sa...

Signerer Marte, jeg - og sier takk i lige måde! For jammen har du løftet bloggen med alle dine bidrag ;)

Håper noen tar over, jeg, for det er så triiiist hvis den forsvinner helt!

Solvarm klem fra meg til deg :)

mettepip sa...

Det er jo så trist at de skal gi seg, for det var virkelig en flott utfordringsblogg. Synes du har klart å hedre jentene med et kjempeflott kort Angella!
Herlig motiv og ark. Nydelig fargelagt!
Tror du at du kan sende meg bildet av kitet som jeg fikk fra Hege på mailen min? Er snart ferdig med hele kortet (gått litt tregt i det siste), og da hadde det vært fint å ha med bildet;)
Ha en flott uke videre!
klem fra
Mette

❤ Kaia sa...

Wow.
69 utfordringer levert til sukkersøtt.
Så flink du har vært da. Jeg har ikke vært så flittig på den fronten, men det kommer seg.
Dette var et lekkert kort. Nydelige farger og PAPIRER.
Kjempeflott fargelagt motiv også.
Klem fra Kaia

Lene Aase sa...

Så utrolig lekkert dette var Angella, nydelige ark og herlig motiv:)
Klemmer fra Lene:)

milli sa...

Tusen takk, søte deg!
Veldig hyggelig gjort, og et så bedårende kort:)
Stor klem fra
Camilla

Kristine sa...

Ååå vennen! Dette er så nydelig altså! Og tusen takk for søte ord til oss! Det varmer det sukkersøte hjertet veldig! Men ikke vær lei deg så lenge, det ordner seg nok ;)
Klemmer fra meg

Anonym sa...

Keep working ,impressive job!