fredag 9. juli 2010

Nyheter!

Det er noe jeg må fortelle dere...:)
Jeg er så heldig å bli plukket ut som designer for Ladybug and friends. Det er et team med svært dyktige kortlagere, og jeg må ærlig innrømme at jeg føler å ha trukket vinnerloddet.
Dette er mitt første kort som snart publiseres i Be Creative.
Det blir spennende å se hva damene i Be Creative finner på utover høsten og vinteren. Følg med!
På dette kortet har jeg brukt:
Accesories: Ribbon, charms and Sizzix Bigz Die (Hardware Findings by Tim Holtz)
Color medium: Promarker

17 kommentarer:

Pink lady sa...

Gratulerer som DT for Ladybug and friends!! Velfortjent Angella!!

Et nydelig kort du har laget her også:-)
Ha en fin sommerdag! Og god sommer!
Klem Laila.

Aud Kirsten sa...

Et nydelig kort i herlige farger!
Gratulerer med DT plass, velfortjent:)
Ha en strålende dag!

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med DT-jobben!
Jeg skjønner godt at du er glad, og det er velfortjent!
Flott kort i herlige farger du har laget!

Ønsker deg ei super helg!
Klem

Gro sa...

Vakkert kjære deg, og gratulerer :o)

Jeg klager absolutt ikke, jeg bare gleder meg. Utedo og oppvask på terrassen er skikkelig ferie for meg. Ikke noe høytidelig her, nei, bare FERIE :o)

Klem :o)

Gry-Beate sa...

Gratulere så masse med DT plass!!
Nydelig kort du har laget, kjempe flott fargelagt!!

;0)Gry-Beate

Trine Pedersen sa...

Å så gøy at du har blitt DT for Ladybug and friends, gratulerer så mye!

Vakkert kort du har laget.:):)

Ha en fortsatt fin sommer. Det blir gøy å følge det utover.

Klem, Trine :)

soltroll sa...

Heisann!
Gratulerer sååå masse!!
Forsatt god sommer fra Merete

Hanne sa...

NYDELIG, Angella! Lekkert med de detaljene du har fått med, alt passer så godt sammen - berre lekkert! Er så glad for å være på team med deg, dette blir stas og glede :)

Skjønte forresten at du ikke hadde blitt schizofren *hehe* men trivelig med flere kommentarer, da!

Håper du får en fin helg, her har vi hatt en knallfin sommerdag, endelig - og som du vet, trøndersommerværet må nytes mens det er her :)
God klem til deg fra meg :)

Lambi sa...

Ååå, gratulerer Angella, så kult! Du er kjempe flink så det går nok strålende! :) Nydelig dette kortet her bl.a ! :) Jeg har litt dilla på sånne hengsler fortiden...er det en dies du har brukt eller har du kjøpt den sånn? Jeg har noen i Grungebord fra TH men de brukes jjo fort opp og er i en pakke med veldig mange andre figurer også. :) Ha en flott sommer videre! Idag begynner jeg ferien min, jippi! ;) Klem

Gry-Heidi sa...

Rett og slett rålekkert, Angella ! Nydelig farger!

Jeg skal jobbe to dager til uken, så er det ferie, jipppiii:) Ha en fortsatt strålende helg :o)

Klem :)

Nina sa...

Nydelig kort! Lekkert pyntet og flott oppsett.

Katarinas Lille Verden sa...

Hei Angella.
finnt kort du har laget:)

Meretekj sa...

Gratulerer så mye som dt:)
Ikke overraskende at du ble valgt!
Dette kortet var lekkert, motivet er og så koselig.

Kim Piggott sa...

Oh wow!
Such a beautiful card!
Love those gorgeous colours and your design is fabulous!
hugs
kim x

Aina sa...

Gratulerer så mye! Det er klart du fikk være med her, du er jo så flink!
Kortet ditt er helt nydelig! :)

Lene Aase sa...

Gratulerer så mye Angella(kjekt at du har noe å trøste deg med når Spania taper i kveld *fnis*)
Nyyydelig kort du har laget, lekkert fargelagt:)
Klem fra Lene:)

Mary Paulyn sa...

You are a very intelligent person!