fredag 30. september 2011

Syriner

Det er tid for Sukkersøtt igjen. Denne gangen er vi sponset av Cuddly Buddy

Mitt motiv heter Pitcher of lilacs
Ukens utfordring hos sukkersøtt er å pynte alle sidene.
Det er det ikke ofte jeg gjør, men det var gøy:)

På innsiden har jeg brukt stempler fra North Stamps.
Syns denne vennskapsoppskriften er litt søt:)

...og så var det baksiden.
All mønsterpapir er fra Maja Design.

Sender dette som mitt bidrag til:
Lolipop crafts: Anything goes
Craft 4 eternaty: Anything goes
Simons Says Challenge: Anything goes
I love promarkers: Get Distressing


Takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min:)
Angella

14 kommentarer:

May-Bente sa...

Hei vennen!

Fantastisk kort, elsker papirene og fargene du har brukt.

Nydelig bidrag.
Klem fra meg:))

Sissel sa...

Nydelig kort Angella, så flotte farger. Flott pyntet på alle 4 sider. Fikk sommerstemning, både av kortet og den herlige temperaturen vi har nå :)
God helg og klem
Sissel

Sonny - Papirskreppa sa...

Så fint kort du har laget.

pinky sa...

Absolutely gorgeous! Thanks for joining us at C4E this week.
Pinky

xxxtglxxx sa...

Beautiful card Angella :)

Thanks so much for joining us at I ♥ Promarkers this week,

hugs

xxalisonxx

Ane sa...

nydelig kort! lekkert fargelagt motiv! Ha en fin lørdag! klem Ane:)

Gro sa...

Nydelig kort. Alle syrinene minner om Nesodden, der har vi mange av dem.

Sees om ikke lenge. Klem :o)

katesacraftybugger sa...

very pretty ,thanks for joining us at I ♥ Promarkers this week -Kate

scrap joanny sa...

great card - Thanks for playing with Lollipop ! hugs Joanna

Hildegunn sa...

Lekkert kort, herlige farger! Og du har pyntet så flott på alle sider, skikkelig koselig!

Klem

Dawny P sa...

Wow this is fabulous - and what lovely colours as well :) Thank you for joining us at the Simon Says Stamp challenge, hugs, Dawny x

Mona Underdal-Loktu sa...

Utrolig fint kort, og så gjennomført det på alle sidene. Denne må jeg nok lifte ;-)

michele sa...

Fabulous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Wenche sa...

Nydelig kort.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Wenche, Scrapperiket.