tirsdag 4. oktober 2011

Beste ønsker - Angel Eyes

Jeg er i bursdagskort modus...
Slike kort må jeg bare ha liggende. Det er alltid noen som skal i bursdag her i huset.
Dette er et av mine favorittstempler fra Angel Eyes, Kreativ Hobby
For tiden rydder jeg meg bort fra hobbykroken i annekset, og går i vinterdvale på kjøkkenet.
Det er mye som gjør seg klart til å få en ny eier, så det er ingen umulighet for at det kommer en blogcandy her i løpet av høstferien:)

Sender inn dette til:

Craft 4 eternaty: Anything goes


Ha en fin høstferie
Angella

16 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort du har lagd ;)
klem :)

Grethe sa...

Herlig kort. Nydelig fargelagt!

Anne Bente sa...

Fantastisk flott kort. Kult at du også har brukt et av de småstemplene fra KH :-) Klem

Michele Spera sa...

Thank you so much for joining us at C4E
Hugs
Michele S.

Liz sa...

What a lovely card. Thanks for joining us at C4E this week.
Liz

Knerten sa...

Nydelig kort i flotte duse farger, og med et så vakkert bånd, med broderte blå blomster på - nydelig !

Hildegunn sa...

Nydelig kort! Herlig farget motiv. Jeg liker fortsatt din hjertenålbruk, lurer på om jeg skal bestille meg noen jeg også ;)

Ha en fin kveld!
Klem

bestevenn sa...

Dette var et nydelig kort. Morsomt å se hvor fint det ble med den store blomsten her.

pinky sa...

Brilliant little card, love your image! Thanks for joining us at C4E this week.
Pinky

Audhild sa...

Åh, nydelig! Likte veldig godt fargekomboen din:-)

Sissel sa...

Nydelig bursdagkort, søtt pyntet og fine farger.
Klem Sissel

Merethe sa...

Flott kort.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

lise sa...

Flott kort med lekkre farger!!

tusen takk for ditt bidrag til Scrap`a`long!

klem Lise

Stine sa...

Nydelig kort og flott oppsett du har brukt!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Anonym sa...

You made some good points there. I did a search on the topic and found most people will agree with your site.

Anonym sa...

This is the proper blog for anyone who needs to seek out out about this topic. You understand so much its virtually exhausting to argue with you (not that I truly would want…HaHa). You undoubtedly put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just great!