søndag 9. oktober 2011

BLOG CANDY

Kjære bloggvenner
Som dere ser runder jeg snart 70 000 treff i bloggen min.
Tusen takk for at dere tar turen innom bloggen min og tusen takk for alle kommentarer dere legger igjen.

Så nå vil jeg gjerne gi noe tilbake.

Vil du være med så:
1. Legg igjen en kommentar under
2. Ta med deg candybildet til bloggen din og link tilbake.
3. Legg meg gjerne til i blogglista di eller bli en følger....men bare om du liker det jeg lager:)

Jeg trekker denne 1.November

Lykke til!
Angella

82 kommentarer:

Bodil sa...

Gratulerer med så utrolig mange besøk i bloggen din, ikke noe rart i det da du tryller fram de lekreste ting.
Herlig flott candy du har og jeg prøver lykken her hos deg :)
Følger er jeg og bloggen din har jeg hatt i lista mi lenge.
Bilde med link til candyen har jeg lagt i sidebaren min.
klem :)

Rita sa...

Gratulerer med snart 70.000 treff. Jeg vil gjerne være med. Jeg er følger fra før og du ligger allerede i min blogg liste. Har lagt bildet ditt til i sidebaren på bloggen min. Ha en fin søndag! Klem Rita

Unknown sa...

Thank you very much for this sweet candy! I'm already a follower and I've placed your pic on my candy bar.
http://ayeletbarkay.blogspot.com

ksusha sa...

Замечательный блог! Всегда забегаю сюда за вдохновением и восхищением! Спасибо за возможность поучаствовать! Добавила в сообщения)))) А в списке блогов вы у меня давно! Ваши работы - шикарные! Очень красивые! Удачи вам

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer så mye med masse besøk! Jeg vil så gjerne være følger hos deg -mye fint du lager. Har lagt deg i min sidebar med link.. Ha en fin søndag!
Merete

-Sanna- sa...

Heisann.
Klart jeg liker det du lager, det har jeg gjort lenge.
Link og bilde i sidebaren min og følger er jeg jo....

Wenche sa...

Flott candy i en flott blog. Jeg har gjort som du har ønsket :-)

jannes hobbykrok sa...

Så utrolig lekker candy! Jeg er egentlig veldig dårlig til å melde meg på slike, men denne kan jeg ikke la være! Her må lykken testes!
Gratulerer med masse besøkende i bloggen.
Klem,Janne

tone sa...

Flott candy, linker i side baren min, følger ifra før :)

Berit sa...

Gratulerer! Du lager utrolig mye fint så jeg har vært følger lenge og i blogglista mi ligger du også:)
Og denne flotte candyen vil jeg gjerne være med på!
Link er på plass i sidebaren:)
Klem, Berit

Moni sa...

Congrats! Fab candy you are offering, I a m your follower and posted on my sidebar of my blog. HUgs,moni

Mona sa...

Gratulerer på forskudd med 70000 treff - imponerende! Lagt ut Blog Candyen på bloggen min, og da blir den automatisk publisert på FB også ;-) Følger er jeg alt, og du er avgjort på blogglisten min :-)

http://monicola73-hobby.blogspot.com/2011/10/angellas-blog-candy.html

May Brit sa...

Hei. og gratulerer på forskudd:))
Jeg er allerede følger, og du er på plass for ei god stund siden i blogglista mi. Jeg er stadig innom og ser på alt det flotte du lager.
Flott candy du har laget:))
Klem May Brit

Lici4ka sa...

Поздравляю с заслуженной популярностью! Замечательные работы! Я давно читаю твой блог)
Спасибо за угощение!!))
поместила на боковую панель http://lici4ka.blogspot.com/

WencheP sa...

Gratulerer med så mange besøk i bloggen din.

Blir gjerne med i trekningen. Følger har jeg vært lenge og jeg har linket i bloggen min.

-Wenche

Meretekj sa...

Hjertelig tillykke med så mange følgere i bloggen din.
Du lager utrolig mye flott, så det blir nok mange flere følgere etterhvert.
Nydelig candy som jeg gjerne vil være med på trekningen av.
Klem, Merete

Janne-Lise sa...

Da ligger det link i min blogg - jeg følger og har deg i bloglisten min :)

Tusen takk for muligheten til å vøre med i trekningen.

Gro sa...

Hei Snuppa. Jeg blir selvfølgelig med på snopet ditt. Og nå gleder jeg meg veldig til neste helg.

Klem :o)

Gro Tollaksen sa...

KJempe fin candy og en flott blogg :)
Kjekt jeg fikk være med.

Line sa...

Så nydelig Candy da Angella. ;o)) Så klart jeg blir med på den. Følger er jeg, linken er på plass og på blogglisten min har du ligget lenge. ;o))

Ha en nydelig høstdag. Klem

Zhebrik sa...

Har du en god blogg! Jeg går til deg for inspirasjon i lang tid, og du er på min liste over blogger siden! Takk for godteri! Kom for et besøk.
http://zhebrik.blogspot.com/

Lenas kort sa...

Herlig candy :-) Nå ligger du på sidebaren min :-) Ha en flott kveld :-)

Aina sa...

Gratulerer så mye med et fantastisk høyt besøkstall!
Du lager jo så mye flott, og det er alltid en fryd å besøke bloggen din! :)

Birgitte sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! Kjempe fin blogg du har! Har lagt deg til sidebaren min.

Jorill sa...

Nydelig candy som eg gjerne blir med på. Har lagt meg til følger og linker fra bloggen min.
..og gratulerer med alle dine besøk.

Ha ei fin uke ♥

Ane sa...

heia! så kjekk candy du har!! jeg blir med!! Har linket i sidebaren min:) Klem Ane:)

Rosalee sa...

Congratulations Angella! Fabulous Giveaway! Are international entries welcome? I would love to have a chance. I've linked your giveaway to my sidebar and I am also a long-time follower.
Hugs, Rosalee

Helle sa...

Heisann
Gratulerer med så mange besøkende :)
Følger er jeg,
bilde g link finnes i min sidabar,
så nå sitter jeg med fingre og tær i kryss :)

Klem,Helle


ps.Jeg har også Candy i min blogg,bli med der også vel :)

Karla sa...

Congrats! Fab candy you are offering, I a m your follower and posted on my sidebar of my blog.

gerdsf sa...

Så flott blog candy. Jeg blir selvfølgelig med i trekningen.

Gerd

Lambi sa...

Gratulerer Angella!!! Og for en flott candy, denne vil jeg delta i! Går og linker til bloggen dine nå! :) Og du ligger i blogglisten min og jeg følger bloggen din! :) Klem

Regena sa...

Such yummy candy!! thanks so much..I am a follower and I linked ur candy on my sidebar

oheidia sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Morsomt å holde telling på slikt og jeg må nok få laget en candy jeg også etterhvert!

Candy'en din er kjempefin og jeg må bare være med på denne. Setter deg inn i sidebaren min og krysser fingrene og kanskje kanskje......

Sees fredag. Klem fra meg

Anne Grethe sa...

Gratulerer med snart 70000 innom bloggen din - jeg har fulgt din blogg en stund - den ligger på sidebaren min - så jeg er stadig innom og titter :) Du lager masse fint og candyen din er kjempeflott!!! Det er bare å krysse fingrene...

Linda sa...

Så mye herlig du lager!!Har lagt deg til i blogglista mi jeg, for du er en skikkelig inspirasjonskilde:)Og jeg er mer enn gjerne med på trekningen;)
Ha en fin dag!

?? sa...

Så masse flott du lager.
kommer nok tilbake og titter mer her inne.
Vil gjerne være med p¨å trekning av candy ;)
Ha en fin dag.

Edel sa...

What a lovely candy, dear!
Thank you a LOT for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

maska sa...

Gratulerer med mange besøk.
Jeg tar gjerne 2 lodd.
Ha en fin dag.

Vanja sa...

Thanks for a chance to win! I'm a follower and I added your candy in my sidebar.

hugs
Vanja

Anne Gro sa...

Nærmer seg 70 000 besøk..fantastisk! Gratulere så mye :) Kjempe-flott candy. Legger meg gjerne til som følger, for her var det masse flott.

Jill sa...

Så flott Angella!!
Gratulerer så mye med alle treffene og veldig velfortjent! :)
Linker i sidebare min og følger har jeg jo vært en stund.
Ha en god helg!
Krysser fingre for at jeg vinner ;)
Klemmer fra Jill

Lindha sa...

Är gärna med på din candy! Gratulerer med snart 70 000 besökare!
Har länkat på min sidebar

Kram Lindha

Karina Bunkenborg sa...

Altid en fornøjelse at følge denne blog. Sikke en lækker blogcandy det ville være skønt at vinde den!
vh Karina

HegeHB sa...

Hei og gratulerer med 70000 treff. Superflott candy:) Er gjerne med på trekning!

My Hyde Away sa...

Jeg er med :) Tusen takk for et flott treff - morro å scrappe under bordet (hi, hi) og bli litt bedre kjent med deg.

Jeanne/Shelle86 sa...

Jeg vil rigtig gerne være med!
Stort tillykke med de mange besøg... Hvor er det sejt! :)

Anette sa...

GRATULERER så mye Angella! Forstår godt at du har mange som besøker siden din ;) Supermasse flott inspirasjon å hente!!
Følger har jeg vært en stund, men nå ligger bilde og link i sidebaren min også ;)
Krysser fingre og tær for at jeg vinner denne supre gaven!
--klem--

Jorunn sa...

Gratulerer med et imponerende antall besøkende! Og wow - for en flott candy du har. Jeg vil gjerne være med og prøve lykken :)

Therese sa...

Utrolig fin blogg du har, med mye flott inspirasjon til oss alle.
Måtte selvølgelig være med i denne supre candyen du har gående! Har linket i sidebaren, så nå venter jeg i spenning:D
ha en fin kveld!

magnholia sa...

Har vært følger lenge, gøy å treffe deg på kurs i Ski. Flott candy som jeg gjerne deltar på!

Linda sa...

Gratulerer med over 70 000 besøk! Wow! Det er en del, det! :)) Men er jo ikke så rart med alt det fine du lager. Er nok mange som blir inspirert. :) Har lagt meg til som følger og lagt deg i blogglisten min. Har linket til deg og lagt ut bilde i sidebaren min. Besøk gjerne bloggen min. :)

Ha en fin dag!

Klem fra Linda

Unknown sa...

wow... 70.000 besøkende, dete r bra!! Jeg legge rmeg til som følger for dette var en fin blogg!!
Pluss så vil jeg gjerne bli med på trekningen av blogg-candy`n din :o)
Jeg har lagt ut bilde med link, og og lagt deg til i blogglisten min.

kommer snart igjen å kikker :o)

Mia

vilini sa...

Glad I found your blog
http://vilini-craft.blogspot.com/

Ida sa...

Takk for sist, veldig hyggelig å bli kjent med deg!:)
Nå er jeg følger av bloggen din, og vil gjerne være med på candy hos deg. Gratulerer med masse besøk!:)
Klem

Anita sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende, du lager så utrolig mye flott, følger bloggen din, deler bildet og link!

God helg til deg :)

Unknown sa...

Hei;)
Jeg blir gjerne med og prøver lykken;)
Jeg og snuppa i huset har akkurat begynt med denne hobbyen og er på inspirasjonsraid nå, hehe;)
Her inne hos deg var det jo sååå masse fine tips og gode ideer;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

PS: Jeg trekker 3 lodd!

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med! For en fantastisk premie snille du!

Jeg følger deg fra før, og har laget innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/candy-hos-angellas-hobbyside.html

Krysser fingrene!

Klem

svirrevippen sa...

Flott premie og gratulere med alle besøkende! :) Tar gjerne et lodd :) Ha en fin helg ;)

Kleine85 sa...

Oh wow, what a great yummy candy!! Thanks so much for giving us te chance to win this great stuff.

Have a wonderful weekend

Hugs, Tanja

Sissel sa...

Jeg vil gjerne være med. Gratulerer med alle besøkene på bloggen din.
Klem Sissel

Nildes lille hjørne sa...

Etter en liten rundtur hos deg, er det helt klart at jeg liker det jeg ser! ¨Gratulerer med så fantastiske besøkstall, ønsker deg masse lykke til videre :) Kommer garantert til å stikke nesa innom for herlige tips og masse godt å se på :)

Tonje sa...

Gratulerer!:-) Jeg vil gjerne være med på trekningen og jeg gleder meg til å følge deg videre :) Ha en fortsatt fin helg!

Anne H. sa...

Gratulerer!
Så flott candy du har - jeg blir gjerne med på trekning :)
Fortsatt god helg!
Anne

Dortesjs sa...

Gratulerer, super flot besøgstal
jeg er følgere og har lagt candyen på min blog. håber jeg vinder ;O))
Dorte Danmark

Estella sa...

Her var det utrolig mye fint. Gratulerer så masse med masse lesere :)

Frk. Bogstad sa...

Du lagar so mykje flotte kort, at eg synest ikkje det e rart at du har so mange besøk :) Gratulere ♥

Јасна sa...

Angella, thanks for the great candy!

Laila.lovseth sa...

Gratulerer så masse! :-)

http://proudtobedifferent.blogg.no/1319581558_scrabooking_candy.html

Har syykt lyst å vinne!

Laila.lovseth@hotmail.com

Sivic sa...

Gratulerer!!
Men så har du jo en fin blogg også da : )
Blir gjerne med i trekningen jeg også,flott candy!!
Følger har jeg jo vært lenge : )

Igoria sa...

Gratuluję tak wielu odsłon!! Piękne rzeczy wyrabiasz, więc wcale się nie dizwię, że inni lubią tu zagladać:) Na candy zapisuję się wszystkimi kończynami i obiecuję zaglądać tu częściej :))
Pozdrawiam z Polski (Poland)
www.masosolnie.blogspot.com

Lena Katrine sa...

Hei og takk for sist :)
Herlig candy du har satt sammen - den blir jeg gjerne med på :)
Og gratulerer så mye med 70.000 treff!!!
Ha en flott dag!
Go'klem

Bashful sa...

Nice cards! Thank you so Much!

Eva Marie sa...

Jeg fant akkurat bloggen din og her var det mye inspirasjon. Gratulerer med 70000 treff!!
Jeg er blitt følger, har blidet og linket, jammen havnet du i blogglista mi også :o)
Ha en fortreffelig helg!

Espiritu sa...

Soooo sweet candy =)
I like your blog =)

kasiuleczka sa...

Wow, what a wonderful Blogcandy.
Gratuluje i z checia sie zapisuje na Twoje candy. pozdrawiam.

Hildegunn sa...

Endelig har jeg fått lagt inn innlegg i sidebaren min om din candy, har tenkt det lenge....

Gratulerer med så mange treff i bloggen din, og utrolig mange følgere også! Skjønner godt at det er så mange som er innom deg da du har mange vidunderlige kreasjoner her inne!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem

Two sa...

Gratulerer, du er allerede over 70000! Tar 2 lodd, er følger!

Rosa Forino sa...

Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
public slidebar on http://kreattiva.blogspot.com/
i am old follower
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
/

majsan sa...

Tenk at denne har gått meg hus forbi!! Klart eg vil med på trekning... Takk for sist, det var koselig å treffe deg :)
Klem
Maria

Astrid sa...

Åhhh...jeg har kanskje også gått glipp av denne siden den trekkes 1.nov....men legger igjen en melding og krysser fingrene for at den er med i siste liten.
Herlig candy Angella!! Gratulerer med alle besøkene dine:-))
Følger har jeg vært lenge,har deg i blogglisten i sidebaren og nå iler jeg inn og legger bilde m/link i sidebaren også.

Klem Astrid:-)

monica sa...

che bel traguardo complimenti ....un saluto dall'italia

Anonym sa...

Usually I do not read article on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite nice article.