fredag 4. november 2011

Etter regnet synger fuglene!

Clean and simple er utrolig vanskelig å få til, spesielt når du har vært avhengig av stæsj, dill og dall.
Jeg gjør likevel et forsøk:)
Dette motivet er fra Poppy design...og teksten er bare helt skjønn:)
Visste dere at den er hentet fra Erik og Chris sin sang??
Eller at teksten er hentet fra Bjørnsons " Det er etter regnet at fuglene synger"
Takk for opplysningen Lisbeth...
Flaut at jeg ikke gjorde research på det selv:))
Sender dette til:
Kort O mania: Clean and simple


Husk å bli med på candyen min:
Frist 1.desember

9 kommentarer:

Anette sa...

Et nydelig clean and simple kort Angella! Kjempeflotte farger du har brukt! Og stilig tekst ;) Syns du har fått til stilen riktig så godt ;)
Ønsker deg en super helg!
--klem--

Lisbeths kort og scrap sa...

Kjempeflott Clean and Simple :)
Jeg synes også CAS er vanskelig - synes aldri jeg får det nok CAS til å egentlig være det...
Klem fra Lisbeth

Ps
Visste du at sitatet egentlig er B.Bjørnsons "Det er etter regn at fuglene synger". ;)

Bodil sa...

Dette kortet var nydelig. Kjempefint stempel.
klem :)

bestevenn sa...

Ja, så vet du ihvert fall hvor sitatet egentlig kommer fra... mange som snakker om fugler og regn! Clean and simple tror jeg ikke jeg prøver meg på en gang... men ditt kort er blitt kjempefint. Ønsker deg en fin helg. Klem

Sissel sa...

Enkelt, greit og flott.
Klem Sissel

Kort O Mania sa...

herlig kort med klare sterke farger, og nyyyydelig sitat. Jeg liker den setningen så godt :D
takk for at du deltar på vår utfordring!
klem linda s l

My Hyde Away sa...

Et utrolig flott kort og artig å se noe annet enn alle julekortene son en holder på med selv. Flotte farger du har brukt - den rosa og grønne fargen er utrolig stilige sammen. Jeg synes du har gjort et flott Clean and Simple card og skjønner godt at det er en utfordring å ikke bruke alt stasjet. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem fra Kirsten.

Trine sa...

Nydelig kort:)

Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

Klem Trine:)

Anonym sa...

WONDERFUL Post.thanks for share..more wait .. …