torsdag 12. januar 2012

Nytt og gammelt

I dag er det ny utfordring hos Papirdokkene, og denne gangen har vi kalt oppgaven for: Ny og Gammel Så da er det opp til deg hvordan du vil tolke dette, men noe skal være nytt og noe skal være gammelt.
Jeg har latt meg inspirere av mønsterpapirene til Inkido, som er fra 2010...og blomstene fant jeg i en gammel krukke fra den tiden jeg startet med kortlaging, og det er lenge siden, altså gammelt. I tillegg har jeg brukt et av de nye Magnoliastemplene som kom til jul.
Stikk innom Papirdokkene og la deg inspirere av de andre jentene i DT. Nå gleder vi oss til å se ditt bidrag:)


Sender dette som mitt bidrag til:
I love Promarkers: Cute & cuddle
Passion for promarker: inspired by a song” (Teddybjørnenes vise)
Sentimental sunday: Anything goes
MDUC: Anything goes
One Stop: Bingo (Pearls, punch, button)
Just Magnolia: Anything goes with something new






Ha en fortsatt fin uke!
klem
Angella

20 kommentarer:

Linda sa...

Kortet er bare så nydelig Angella :)
Du er en mester!

Iulia sa...

Wonderful card, Angella, those colors work so beautifully together!
Thanks for playing along at Just Magnolia and Happy New Year to you and your loved ones!
Hugs, Iulia

bestevenn sa...

Det var et nydelig kort. Jeg liker fargene du har brukt kjempegodt. Motivet ditt er så søtt. Og skjønner ikke hvorfor den fine blomsten har ligget så lenge ubrukt!!

Eulanda sa...

I think this color combo is just so pretty. Gorgeous ribbon and pretty flower arrangement. Thanks so very much for joining us at MDUC this week! Hugs!

sara sa...

so pretty love this tilda she looks so sweet sitting there on the doily gorgeous colour combo too thanks so much for joining us at MDUC
hugs sara x

Jo Price sa...

A lovely card, this is a great Tilda image. Thanks for joining us at OSCC

Jo xx

Lenas kort sa...

Flott oppgave og ett nydelig kort :-) Har allerede levert inn mitt bidrag ;-) Ha en flott helg :-)

Sissel sa...

Nydelig kort, søtt motiv og søt pynt.
God helg.
Klem Sissel

knitmachinequeen (KMQ) sa...

Thanks for joining us this week at Sentimental Sundays.

oheidia sa...

Nydelig kort, Angella og det motivet er bare så søtt. Tror jeg kanskje må ha det???
Takk for at du deltar hos PFP.
Stor klem fra meg

Tine sa...

Hi Angella. Gorgeous Tilda card and fabulous colours. They work so well together. Thanks for joining us this week at I ♥ Promarkers this week & good luck.
Tine :)

Olivia sa...

Thanks for joining us at Sentimental Sundays. Olivia

Pinklady 68 sa...

Nytt og gammelt= et lekkert kort!!!
Utrolig fine disse mønster arkene, super søt Tilda og flott layout!!

Ha en fin søndag Angella!
Klem Laila.

Torill sa...

Tusen takk for koselig kommentar på LOen min!!

Dette kortet hadde så hærlige farger! DIGG!!
ha en strålende kreativ søndag!!

Gro sa...

Digger dette kortet. Fargekombinasjonen er helt herlig.
Og 1000 takk for herlig konvolutt som ramlet ned i postkassen min i går. Allerede fargelagt.

Klem :o)

Og takk for at du deltar hos PfP denne uka.

❤ Kaia sa...

Lekkert kort.
Nydelig fargelagt motiv, og flott oppsett..
Ha ei super ny uke..
Klem fra Kaia

Unknown sa...

This is so pretty, love the sweet Tilda image and pretty colour combo. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck. Hugs Dora xx

Anne sa...

Dette var kjempenydelig. :) Liker godt fargekombinasjonen og så flotte mønstre. Herlig motiv og pynt, digger perlene.

Knerten sa...

Herlige farger på et flott kort, med masse lekre detaljer. Najs !

Anonym sa...

Fantastic beat ! I wish to apprentice whilst you amend your site, how can i subscribe for a blog site? The account aided me a appropriate deal. I were tiny bit familiar of this your broadcast provided brilliant transparent concept