torsdag 5. april 2012

De beste ønsker...

Jeg burde egentlig ikke legge ut dette kortet, da Katarina (datter) ikke skal se det før bursdagen sin... men siden det er så lenge til, tar jeg sjansen for at hun ikke ser det. I tillegg må jeg jo vise dere mitt DT-bidrag for Papirdukkene. 
Denne gangen vil vi hos Papirdukkene se bursdagskort med tall. Vi feirer jo som sagt bursdag og premiene er mange... 
Mitt bidrag er en kombinasjon av easel card og shaker card. Måtte bare prøve ut shaker card, for det har jeg aldri prøvd meg på før.

Jeg har brukt papir fra Bildmålarna, sommerfugl stempel og svalestempel fra Kreativ Hobby. Alle tekststempler er også fra Kreativ Hobby. Tilda er fra Magnolia og kommer fra den nye kolleksjonen. Metallpynt fra korthobby.

Her er et lite nærbilde av kronenpynten og tekst 
....og et lite nærbilde av Tilda, som er fargelagt med Promarker.
Da gleder jeg meg til å se ditt bidrag til denne utfordringen. 
En av dere vil også bidra i trekningen om en ekstra premie om dere i tillegg lifter en av oss I DT. Vil du vite mer? ... stikk innom Papirdokkene.


Sender dette inn som mitt bidrag til disse utfordringene.
I love promarkers: Springtime
Papertake weekly: Anything goes
Anything goes: Anything goes
Craft and me Challenge: butterflies and bows
Heidis Hobbystuggu : Easel card
Scrapperiket: Perler eller bling
Sketchy Color: fargeutfordring
StampArtic: Birthday+bingo (flower,stamp,ribbon)
Ett trykk: Må innholde noe gult
Just Magnolia Springtime


Go´klæm
Angella





16 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig kort Angella! Fargene er jo så utrolig lekre, og du fikk jo til et herlig shaker-card ved første forsøk:)
Fortsatt god påske til deg!
Klem fra Kjersti:)

LindaSS sa...

Et utrolig vakkert bidrag.. og det magnoliastemplet var bare herlig.. den siste kolleksjonen deres er jo bare så fristende..
Tusen takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu nå i april og håper å se deg igjen senere også.. :D

Klem fra LindaSS

Karen sa...

Fab card Angella, love all the butterflys, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
xx

Maya sa...

Nyydelig kort, Angella!
Og bursdags-frøkna vil elske dette kortet!! Ei prinsesse verdig :)
Shaker kort er morsomme, og ikke minst veldig flotte!
Takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya

Rebekka sa...

Så utrolig nydelig kort du har laget. Skjønner godt t du vil vise det fram :o))
Ønsker deg og dine en riktig fin påske

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

Unni
Scrapperiket

Jeanette sa...

Lekkert shaker/easel-kort! Og det hÄnglar-kortet under her var bare nydelig. Kan virkelig ikke huske å ha sett det trykket noengang. Skjønner du gjerne skulle hatt kloa i det. (Me2) Håper du koser deg i påsken, og nyter fridagene dine. Ønsker deg og dine en fortsatt fin påske. Klem Jeanette :)

Ps! Var hyggelig å hilse på deg på Ski-treffet. Ser frem til å se deg igjen! Nå har du blitt lagt til i "bloggrullen", så da ser jeg når du har laget noe nytt!

Ida sa...

Hei!
Ja, jeg koser meg med nye farger, takk for hjelpa!:))
Liker spesielt godt hvor fint flexmarkerne blander sammen fargene.
Må bare ha flere!
Så nydelig kort til din datter, hun er jammen heldig!:))
Nydelig motiv og fin tekst med krone, passet så bra.
Klem

Dortesjs sa...

super sødt kort, alle dine kort er så fine og romantiske tak for kikket

Kristine sa...

Ett herlig kort :)
Fine farger og herlig bruk av Perler/bling :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
Ha en fin dag!

Kristine
Scrapperiket

Annette sa...

WOW vilket underbart kort! Älskar färgerna och alla detaljerna.
Tack för att du deltar i vår utmaning hos Anything Goes!
Kram Annette

Kristine sa...

Veldig fint kort!
Likte fargene du har brukt :))

Hege sa...

Nå fikk jeg vårfølelse, nydelig kort med herlige detaljer. Takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu. Klem Hege.

Unknown sa...

Fantastisk flott kort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu!

Sandra Hammer sa...

Så artig og pent kort! Dette liftet jeg i anledning papirdokkenes bursdagsutfordring! Kjempegøy med shakercardeffekten :D Jeg digger den!

Smil fra Sandra

Anonym sa...

Hey there, You have performed a great job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this web site.