torsdag 27. juni 2013

To kort på en gang ...

Jeg fikk plutselig ånden over meg og lagde to nesten like kort på en gang. Anledningen var sommeravslutningen på skolen, og de flott lærerne til sønnen min fortjener virkelig et hjemmelagd kort:)
Begge kortene er laget av de nye motivarkene fra Kreativ Hobby. Også alle stempler er fra Kreativ Hobby.  Ellers er all mønsterark fra Maja Design.

Har dere forresten fått med dere de nye stemplene fra Kreativ Hobby? Jeg har allerede funnet mine favoritter :)


Ha en finfin dag!
Angella

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Knallflotte kort du har laget! Jeg har fått en liten pakke med stempler og bilder, håper på å få brukt det om ikke så lenge.

Ha en fiiin helg
Klem

Pinklady 68 sa...

To kjempefine kort, Angella!! Herlig fargekombo og nydelig pynt:-)

Riktig god sommer til deg og dine.
Klem Laila.

bestevenn sa...

Flotte kort, Angella. Og godt at det er moro å lage litt kort! Ønsker deg en fin helg!

Anonym sa...

It’s really a nice and helpful piece of information. I’m satisfied that you shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.