lørdag 27. september 2008

På ATC-kurs med Snuppeline

Jeg er så heldig som bor så nærme Minnehjørnet på Ski og får delta på kurs med Snuppeline, Tonje Almnes. Denne gangen var jeg veldig nyskjerrig på ATC, en sjanger jeg ikke har vært borti før. Nytt og spennende og trangen til å lære mer.

Her har jeg brukt et TIm Holtz stempel med tre farger med distress ink.

Barnebildet er fra "Lisas Altered Art" pyntet med et hjerte... er det ikke skjønt?

"Jo enklere, jo bedre", sier Tonje. Og vi gikk løs på dette ATC kortet.

Dette kortet er ikke mitt... jeg fikk det med meg hjem uten å være klar over det. Jeg var svært lei meg da jeg oppdaget det, for en av deltakerne lette lenge etter det. Nå har jeg kontaktet henne og det er på vei sammen med et selvkomponert ATC-kort fra meg.

Dette har jeg bare kalt "Treet". Fikk laget tre av dem i dag.

Så, har du ATC? Si fra, så kan vi bytte når jeg får laget meg noen:)

Takk for at dere stikker innom!
Angella

9 kommentarer:

Nina sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen i min blogg :)
ATC`ne er kjempe stilige, jeg likte spesielt godt det med treet på.

Bente sa...

Så flotte små kunstverk! Kunne ønske jeg bodde litt nærmere Minnehjørnet jeg og.... Ikke for at det er såååå langt unna;=) Men hvis kursene går på kveldstid, så blir det natta før man er hjemme igjen:=)

Lene Aase sa...

Superflotte ATC'er du har laget, artig å prøve noe nytt:)
Klem fra Lene.

Rach sa...

wow stunning atc's, love them. hugs rachxx

Kristine sa...

Guuu så lekre disse atc'ene var!! Jeg har aldri prøvd meg på de, men kanskje det ikek er så dumt!??!
Klemmer fra meg;)

Aud sa...

WOW! Så flink du har vært! Alle var helt supre!

Daniel August sa...

Hehe..

Tusen takk for hyggelig kommentar Angella.. Ja, jeg har faktisk prøvd meg på ATC-er før.. Men dine var bare kjempeflotte!!

Mine ATC-er

Mvh
Daniel

Maya sa...

Nyyydelige ATCèr,Angella!
Har så vidt prøvd meg på disse mini kunstverkene,men aldri fått til noen i din liga!
Lekre!!

Klemmer fra Maya :)

Benedicte sa...

Hei på deg! Håper du koste deg like mye på ATC-kurset til Snuppeline som meg. Fant bloggen din litt via via og håper det er ok at jeg linker til deg i min.

Ha en fin uke og kos deg med ATC'ene. Det skal jeg :-)