tirsdag 11. november 2008

Sukkersøtt 15 - Skisse 4


Ja da... Jeg klarer å få til noe alene også!
Sender inn dette også til ukas sukkersøtt utfordring, selv om jeg faktisk er mer fornøyd med det første kortet... til Katarina...hehe! Ja, ja hun får premien om det vinner, Kristine!

Her har jeg brukt HS- stempel, Snuppelines "God jul og godt nyttår-stempel", "Snart kommer julenissen" fra Kreativ Hobby. Svirler fra Stempelglede. Papir fra 3endy Papir.

Dette kortet er med i Kreativ hobbys juleutfordring. kort nr 4

8 kommentarer:

Caroline sa...

Så søtt kort :) søte motivet også :)

Kristine sa...

Det ble jo riktig så lekkert dette også Angella;)

Gro sa...

Nok et lekkert kort fra deg Angella!
Korttet som Katarine har hjulpet deg med er også kjempefint!
Du burde prøve morgentur! Det er en flot start på dagen!
Jeg har, i tillegg til jegerprøven, egen hagle og er av og til på småviltjakt. Noen stor jeger er jeg ikke, men det er spennende.
Ha en fortsatt fin uke!

Torill sa...

Disse srkene er skikkelig flotte altså! Stilig kort!!!

Inger-g sa...

Kjempefint kort!

:-)

Maya sa...

Igjen ett superflott kort ifra deg!
Og du får det til helt på egen hånd og du ;)

Klemmer fra Maya :)

MN sa...

Så flott kort!

Heidi sa...

Kjempesøtt kort med nydelige papirer og motiv. Lekkert malt

Klem fra
Heidi