onsdag 12. november 2008

Wow... Blog Candy og Award:)


Min bloggvenn Kristine har blogget i et år og tenk, 350 innlegg... Imponerende!!
sjekk hennes blog candy på http://kristineskort.blogspot.com/.

Anbefaler dere også å besøke Desiré sin blog og se hva hun Har av Candy:) http://desiree-kortoggodt.blogspot.com

Og denne har jeg fått av en annen god blogvenn Gro. Tusen takk! Jeg blir alltid så glad når noen setter pris på meg;)

Jeg gir den videre til Kristine, Bente, Oheidia og Solveig
(Beklager for at jeg ikke får linket til dere. Linkknappen min er plutselig blitt borte... Hvorfor det?)

10 kommentarer:

HEIMLAGA sa...

Tusen takk for koselig hilsen fra deg :D Har vert "helt ute" en stund, og det er så godt å vite at noen er glade for at jeg er oppe og går igjen :) Ble kjempeglad for hilsen. kjempestor klemmm VyanMica :D

Kristine sa...

Tusen takk Angella! Den varmer veldig! Jeg skal se å få sendt den videre i de nærmeste dagene;)
Og lykke til i blog candy trekningen min!
Klemmer fra Kristine

HEIMLAGA sa...

Tuuuusen takk!!!! Du er en knupp :D

oheidia sa...

Tusen takk!!! Vekdig beæret over å få award fra deg!

Stor klem fra Heidi

oheidia sa...

Ja kanskje vi sees da! Håper du får det til. Jeg har fått vondt i halsen i dag men det kan jo være mye bedre i morgen allerede. Så, jeg håper virkelig at jeg kommer meg avgårede og ikke blir syk! Uvant å jobbe en dag i uken i skolen - får sikkert flere bassilusker der enn i andre yrker. Men, da blir jo sikkert imun etterhvert og det er vel ikke så dumt?

:=)

Solveig sa...

Tusen takk for awarden!!! :-)
Det var da hyggelig!
Så vil ønske deg ei riktig fin helg!

Desiree sa...

Hei hei!

Takk for at du er med i blog candyen min! Bare noen timer til den trekkes, så lykke til! :)

De julekortene dine er så fine og koselige! Er akkurat kommet i gang med mine, håper jeg rekker noen før jul. Den har en tendens til å være her så plutselig :)

Ha en fin helg!

Klem fra Desiree

Bente sa...

Tusen takk for Awarden!! Så koselig å bli husket og satt pris på! Ha en fortsat fin uke:=)

Stefanie Reyes sa...

Wonderful blog! Do you have any suggestions for aspiring writers? I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything. Would you suggest starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally confused .. Any ideas? Cheers!

Stefanie Reyes sa...

Wonderful blog! Do you have any hints for aspiring writers? I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything. Would you suggest starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally confused .. Any ideas? Cheers!