fredag 26. desember 2008

Til Zissor

Min samboer begynner i ny jobb på nyåret, og midt i julestriden ville han ha takkekort til sine kollegaer i Zissor. Han har selv plukket ut motivene og tekst, så det var egentlig enkelt for meg å sette dem sammen. Jeg må bare huske å kreditere Arne Danielsen for det flotte solformørkelsesbildet. Ellers er det mye internt bak alle sitatene og bildene. Grunnen til at jeg har valgt å bruke sider fra en gammel bok i alle kortene, er at Zissor driver med digitalisering av historiske materieler. Spennende!





I dag har jeg vært ute i annekset å ryddet i rotet mitt... Det tok sin tid, men nå ser jeg bordplaten igjen:) Så nå er jeg klar for nye utfordringer...

Sukkersøtt adventskalender 19
Bak dagens luke ligger denne oppgaven:
Lag et kort uten stempelmotiv. Tekststempler, swirler o.l. er lov, men vi vil ikke se noen stemplede hovedmotiv her. Om du vil bruke teksten som hovedmotiv eller et trykt motiv, glansbilde osv. er opp til deg.

3 kommentarer:

Pia sa...

Så flotte kort uden stempel motiv, kan godt li' billedet af den gamle mand, lækre farver og opsætning

Hege-Annie Simonsen sa...

Kor stilige kort! :)
Ha en fin romjul! :)

oheidia sa...

Endelig fikk jeg besøkt blogger igjen. Med juleferie spiller vi spill, ungene er opp lenge og vi ser på julefilmer og koser oss. Julegjestene våre dro i dag og det var litt godt å få huset for seg selv igjen! Du, det ligger en award til deg inne hos meg!

Fortsatt god jul og klem fra meg!