onsdag 16. september 2009

Dette er et kort til en en god kollega. Hun er formingslærer, så da passer dette Sarah Kay motivet godt. Jeg maler fortsatt motivene mine med distress. Har litt lyst til å prøve noe annet, men foreløpig går det på distress.
En morsom kreaskjon av flere typer blomster og en dusj med glimmer mist.
Jeg har pådratt meg en halsbetennelse som har satt seg i stemmebåndene... og jeg får ikke frem en tone (hehe), men det gjør ikke noe i denne sammenhengen. Elevene mine hadde det veldig gøy på min bekostning i dag...:)

Er det noen andre enn meg og Gro som skal på messe lørdag???

13 kommentarer:

Anonym sa...

Såå nydelig kort Angella!Du er så flink! Åhh, stakkars deg, så synd at du har fått halsbetennelse:(( Det var ikke godt å høre.. Men et virkelig flott kort har du fått frem, selv med halsbetennelse.. Også hjertelig takk for så hyggelig kommentar inne hos meg! Sååååå godt å høre fra deg, ja på min egen blogg:)) Det var godt å ha deg tilbake:O) Jeg lurer på en ting, når er det du har bursdag/fødselsdag? Om du feirer det da..
Vakkert kort igjen;)
Ha en fortsatt flott uke og god natts søvn!
Nattaklem, Hanna

*P.S. Jeg ønsker deg en gooooood bedring og sender deg alle mine tanker med ønske om at du skal bli bedre..*

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort. Nydelig fargelagt motiv, og skjønne papirer.
Lykke til med stemmen, kos dere masse på messe.
Klem fra Kaia

Gry-Heidi sa...

Nydelig kort, og flotte farger og papirer !

Og ja, messa skal jeg på :o)

Klem, Gry-Heidi

PS. God bedring !

Hildegunn sa...

For et nydelig høstkort! Motivet passet jo veldig bra til en formingslærer, og dine malekunster er flotte! Nydelig malt!

Ønsker deg riktig god bedring, du er jo litt avhengig av stemmen din i jobben din.

Ønsker deg en riktig god tur på messa, håper at du finner masse snacks!

Klem

May-Bente sa...

Du er kjempe god på distress.....Nydelig var kortet ditt!!!



Klem:))

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig kort! :) Så friskt i fargene, flotte ark!! :)

Vi får se hva tiden bringer, når det gjelder den kjærleiken du!... ;)

Nå er det konsentrasjon om å fullende eksamener!! Vil jo ha mine 5 år i boks - det er på tide!!

STOR klem!

Pia sa...

sååå flot kort og smuk blomst du har sat sammen,skønne farver

Marimer sa...

Precioso trabajo, me encanta.
Felicidades, Bss

Linda S. L sa...

nydelig kort! super flott malt som alltid!

hoff, ikke godt med halsbetennelse og ikke å ha stemme! masse av god bedring til deg!
klemmmm

Aina sa...

Dette kortet må da være midt i blinken til en formingslærer! Så nydelige farger, detaljer og motiv.
Jeg kan tenke meg at elevene dine har det moro, når du ikke får sagt så mye. Da våre barn var små, så begynte de også å hviske når jeg gjorde det. Det var jo litt moro da :O)

Kristine sa...

Hei på deg vennen!
Håper det går bra med halsen din!
Dette var et veldig flott kort og den blomster"oppsatsen" likte jeg såå godt!
Nå nærmer ferien seg og jeg prøver å pakke, men det er GØRRR!!!
Du får titte på bloggen min i morgen(søndag) for da skal Angella "reise" til Miami også;) *fniis*
Ha en god helg og håper du koser deg på messe!
Masse besitos fra Kristine;)

bestevenn sa...

Hei. Morsomt å treffe deg på messen sammen med O Heidi. Nå ser jeg at jeg har vært inne på bloggen din flere ganger. Spiller du fotball på lag? Jeg spiller fotball, vi spilte mot Nesodden på torsdag. (Vi vant!) Damer, veteran. Kjempegøy.

ninabakke sa...

Lekkert, nydelig blomst!