søndag 18. april 2010

Anyone for Anya - Sweet as Sugar

Jeg fikk laget dette kortet til en venninne som har bursdag den 21... Egentlig hadde jeg limt på et annet Anyamotiv, men så var jeg så "lur", at jeg sprayet på med glimmermist.... Huffamei...det skulle jeg ikke ha gjort for papiret fikk en slags allergisk reaksjon på glimmermisten, heldigvis er erstatteren like søt :))

Det du ikke ser på bildet er at jeg har skrevet en personlig hilsen på tagkortet inni. Og derfor har jeg ikke bildet av det.

Papiret er fra Kristines design... Tydelig at det er en populær serie fra Inkioooo, for på messe i helga var det utsolgt :)

Jeg drar på leirskole med mine fantastiske elever denne uken... Vi skal til Røros og ekskursjonene er mange... lange skiturer, isfiske, gruvevandring, en liten oppdatering på Johan Falkberget og ikke minst skal vi se den vakre Røroskirka... Gleder meg! Det er lenge siden sist jeg var der.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer. Jeg har ikke rukket å gå gjennom blogglista mi denne uken. Kommer sterkere tilbake!

Ha en fin uke.
klem fra Angella

8 kommentarer:

Kristine sa...

Ååå så herlig kort du har laget med papirene mine ;) *smelt*
Det ble så nydelig med Anya motivet, og av og til er det sånne små "ulykker" som gjør at kortet blir det perfekte kort. Jeg har også lært; Pro Markers og Glimmer Mist går ikke bra sammen. Hi hi!
Den brune sløyfen topper jo hele kortet!
kos deg på Røros vennen og så snakkes vi når du kommer hjem, og da har du fått pakke i posten også;)
Klemmer fra Kristine:)

Lambi sa...

Så nydelig kort! Lekkert ark og det er kjempe stilig med svirlenen stemplet på! Dumt for deg at motivet ditt fikk "alergisk reaksjon" men ser ikke ut som det har gjort noe negativt med resultatet! Det ble et nydelig kort som din venninne garantert blir glad for! ;) Enig med Kristine over her at sløyfen er prikken over i´en! Klem

Gry-Heidi sa...

Så herlig kort, Angella ! Stilig med tagen, og motivet er nydelig da! Jeg var så heldig å få tak i de lekre papirene til Kristine på messa :o)
Ha en toppers leirskole tur !

Klem :o)

Gro sa...

Denne jenta er da kjemepesøt, og det er resten av kortet og.
Regner med du ikke gikk tomhendt hjem igjen i går???

God tur til Røros, håper "barna" dine ikke sliter ut læreren sin.

Klem :o)

Pinklady 68 sa...

Ha en kjempe fin leirskole uke, Angella!
Syns begge de to siste kortene dine er helt nyyydelige! Du er så flink til å variere med masse herlige farger fra kort til kort:-)

Veldig koselig å hilse på deg på messa i helga:-) Ble en del nytt stæsj på deg også..hihi.. Budsjettet mitt sprakk etter 1 time! Gleder meg til å ta alt i bruk!

Ha en fin uke og håper dere får flott vårvær! Klem Laila.

Aina sa...

Helt nydelig kort! Kanskje det var meningen at du skulle forandre på det...
God tur til Røros! :)

Sabina sa...

This is so cute! And the papers are lovly!

Thanks for taking part in our Anyone for Anya challenge.

*Sabina*

Julie sa...

A very elegant card, thanks for joining us at Anyone for Anya.