Viser innlegg med etiketten Angel Eyes. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Angel Eyes. Vis alle innlegg

fredag 13. april 2012

BabyAngel

Ei søt lita jente ble født for en mnd. siden i gata vår... Gave og kort ligger klar for et besøk. 

Motivet er fra AngelEyes fra Kreativ Hobby

Ha en fin dag videre:)
Angella




lørdag 3. mars 2012

Kreativ Hobby - Angel Eyes

Endelig kommer dette kortet som jeg har designet for 
Motivet er fra Angel Eyes og teksten er fra den nyeste kolleksjonen

Det er litt stille i bloggen for tiden. Rett og slett fordi jeg ikke er helt frisk i skulderen min ennå og synes det er vondt å fargelegge motiv. Små sirkelbevegelser er nesten umulig... og skrive på Pc bør jeg også holde meg unna. Derfor kommenterer jeg minst mulig i andres blogg. Så jeg får takke dere alle på denne måten for herlige kommentarer som jeg har fått i det siste.  Jeg kommer sterkere tilbake :)




Ha en flott dag videre
klem
Angella

tirsdag 15. november 2011

Angel Eyes - Kreativ Hobby

Enda et bursdagskort med Angel Eyes fra Kreativ Hobby.
Papiret er fra Pion Design.

Min mamma hadde bursdag for et par dager siden, så da fikk jeg sendt dette kortet til henne:)...flink pike! Bare så synd at kortene mine alltid kommer frem et par dager etter at hun har hatt bursdag.
I min mammas hage vokser det hvite Calaer. De er ca. 1 meter høye og er helt nydelige. Det har inspirert meg med blomsterpynten på kortet.

Jeg har pådratt meg musearm eller en betennelse i høyrearmen... Derfor er det litt stille fra denne fronten. Kommer sterkere tilbake!

Ha en fin dag!

Angella

søndag 23. oktober 2011

Angel Eyes - Kreativ Hobby

Kreativ hobby har disse Angel Eyes jentene av Annika Sylte.
De er kjempesøte, og så anvendelige å bruke til ulike anledninger.
Her kommer et bursdagkort.
Har dere forresten fått med dere at vi har fått inn tre flotte jenter i det ny DT til Kreativ hobby?
Nysgjerrig på hvem der er?
Stikk innom Kreativ hobby bloggen og les mer om dem.

Sender dette til disse utfordringene:



Ha en flott søndag!

Husk å bli med på Min Candy

lørdag 8. oktober 2011

Kreativ Hobby, Angel Eyes - Sjokoladeeske

Av og til er det vanskelig å finne en gave til noen som man ikke kjenner helt,
eller som man vet har alt fra før.
Så hvorfor ikke...
En selvdekorert sjokoladeeske
Her har jeg brukt stempler fra Kreativ Hobby.
Motiv Angel Eyes Belle
og papir fra Pion Design
Også sommerfuglene, tag og tekst er fra Pion Design
Sender dette til disse utfordringene:
One stop craft challenge: Anything goes


Hilsen
Angella

tirsdag 4. oktober 2011

Beste ønsker - Angel Eyes

Jeg er i bursdagskort modus...
Slike kort må jeg bare ha liggende. Det er alltid noen som skal i bursdag her i huset.
Dette er et av mine favorittstempler fra Angel Eyes, Kreativ Hobby
For tiden rydder jeg meg bort fra hobbykroken i annekset, og går i vinterdvale på kjøkkenet.
Det er mye som gjør seg klart til å få en ny eier, så det er ingen umulighet for at det kommer en blogcandy her i løpet av høstferien:)

Sender inn dette til:

Craft 4 eternaty: Anything goes


Ha en fin høstferie
Angella

torsdag 1. september 2011

Bursdagsklem - Angel Eyes

Da er det en ny utfordring hos Kreativ Hobby.
Det er september og vi vil se bidrag med blonder og bling
Stikk innom Kreativ Hobby og heng deg på!
Min sønn Elias skal i dobbelbursdag på søndag, og dette er det ene kortet han skal ha med seg.
Har pyntet det med både blonder, blomster, bling og en herlig sommerfugl som jeg kjøpte i Chile i fjor vinter.

Sender dette inn til:
Kort o mania : Bånd
Passion for promarkers : Anything goes
I love Promarkers: Anything goes
Creative Card Crew: Anything goes

Ha en fin helg alle sammen!
Angella

mandag 1. august 2011

Bursdagsklem - Angel Eyes

Jeg er hjemme igjen fra en lang og deilig ferie i Spania... Ingenting er så flott som å være hjemme i Norge, selv om fryktelige ting har skjedd mens vi har vært borte. Jeg er stolt og glad for å være en del av det norske samfunnet i disse dager.
Nesodden mistet to ungdommer på Utøya, Diderik og Bano. Jeg kjente dem ikke, men på et lite sted som Nesodden kjenner jeg noen som kjente dem... Det er trist og tragisk å miste ungdommer på denne måten.

Jeg har ikke hatt lyst til kose meg med hobbyen min etter dette. Jeg har vært helt oppslukt av informasjon gjennom aviser og internett for å få med meg mest mulig om tragedien.

Livet må gå videre...

I dag er det ny utfordring hos Kreativ Hobby.... tema er Bursdagsbarnet.

Sender dette inn som mitt bidrag til disse utfordringene:
Colour Create Challenge: Pink, Green and White
I love Promarkers: Anything goes
Top tip tuesday : Anything goes, make it girlie

Ha en flott uke
Angella

tirsdag 19. juli 2011

Angel Eyes - Et babykort

Her kommer tvillingsøsteren til guttebabyen jeg lagde kort av for noen uker siden.
Er hun ikke søt.
Hun er fra AngelEyes fra Kreativ Hobby.

Akkurat nå har vi en sommerutfordring gående i bloggen til
Stikk innom og heng dere på. Her trekker vi ut to vinnere som får en stempelpakke hver til en verdi til 300kr.

Har dere vært innom Kreative hobbybarn hos Kreativ Hobby?
En egen utfordringsblog for barn under 16 år. De tenger ikke å ha egen blogg for å delta. De kan gjerne bruke mammas blogg:) Det vanker til og med premie. Katarina (min datter) er så heldig at hun er med Design teamet. Dette blir moro for alle som har kreative barn.


God Sommer:)
Angella

onsdag 13. juli 2011

Angel Eyes - Valentina

Endelig har jeg fått laget et kort med denne søte jenta fra AngleEyes fra Kreativ Hobby.

Akkurat nå har vi en sommerutfordring gående i bloggen til
Stikk innom og heng dere på. Her trekker vi ut to vinnere som får en stempelpakke hver til en verdi til 300kr.

15. Juli setter vi igang med Kreative hobbybarn hos Kreativ Hobby. En egen utfordringsblog for barn under 16 år. De tenger ikke å ha egen blogg for å delta. De kan gjerne bruke mammas blogg:) Det vanker til og med premie. Katarina (min datter) er så heldig at hun er med Design teamet. Dette blir moro for alle som har kreative barn.


På dette kortet har jeg brukt papir fra Maja Design. Stempel og tekst er fra Kreativ Hobby.
Jeg tror at jeg også denne gangen har klart nesten alle rutene i sommerbingoen til Papirdokkene, bortsett fra lilla. :)


Sender dette kortet til disse utfordringene:

Anonyme Scrappere: Sommerutfordring
Kort O Mania: Anything goes
Allsort Challenge blog: Free and easy July
Papirdokkene: Sommerbingo
Totally gorjuss: Summertimes...



God sommer!
Angella

mandag 11. juli 2011

Angel Eyes - Ballerina

De nye stemplene til Kreativ Hobby måtte prøves ut. Selv om dette er en ballerina, så tror jeg nok den også kan brukes som sommerkjole.
Jeg tror jeg har klart alle rutene i Sommerbingoen hos Papirdokkene :)
Sommerkort i lilla, med blomster, perler (bling), tag, blonder, blomster med glimmermist, søm og tekst med mist.... Kjempefornøyd :D


Sender dette kortet til disse utfordringene:

Anonyme Scrappere: Sommerutfordring
Kort O Mania: Anything goes
Allsort Challenge blog: Free and easy July
Papertake Weekly: Anything goes
Papirdokkene: Sommerbingo (alle)
Totally gorjuss: Summertimes...
Magnolia Stamp Lovers: Summer flower


Snart klar for borteferie ...
God sommer!
Angella

mandag 4. juli 2011

Sommerassosiasjoner

Endelig en etterlengtet sommerferie.
Jeg har assosiert rundt ordet sommer...
Hva er det første vi tenker på, når noen nevner sommer for oss.

Tar du utfordringen.
Start med ordet Sommer og assosier med det neste ordet du kommer på. La tankene få bestemme. Ikke tenk for mye... Ut fra tankerekken skal du på en eller annen måte komme tilbake til ordet Sommer. Da har du skrevet assosiasjonsdikt.
Når du er ferdig med diktet lager du et kort :) Lykke til.
Send det inn til Kreativ Hobbys utfordring for juli mnd. Sommerassosiasjoner, og vinn stempelpremier til en verdi av 300 kr.

Her er mitt dikt som passer til kortet:

Sommer
Sol
strand
Sjø
Varmt
Is
Jordbær
Rød
Kjole
Fest
Mat
Mygg
Varmt
Sommer




Sender dette til disse utfordringene:

Stampin for the weekend: My favorite things (promarkers, stamps, ribbon and charm)
Anonyme Scrappere: Sommerutfordring
Crafty Catz Weekly Challenge: Colours of summer
Kort O Mania: Anything goes
Moving along with the time: Here comes the summer sun
Allsort Challenge blog: Free and easy July
Sentimental Sunday: Anything goes
My time to scrap: Yes, here comes the summer

Ha en solrik sommer!
Angella

fredag 24. juni 2011

Babykort - Kreativ Hobby

I dag kommer det et babykort fra meg.
Dette babymotivet til AngelEyes er bare så søte.
Har dere forresten sett jentebabyen?
Jeg skal nok lage et kort med henne også snart:)

Begge tekststemplene er også fra Kreativ Hobby.

Sender dette til disse utfordringene:
Stampin for the weekend: My favorite things (Ribbon, flowers, punch/spellbinders and promarkers)
I love Promarkers: Anything goes


Ha en flott dag!

søndag 20. februar 2011

Kreativ Hobby - Angel Eyes - Tuppen og Lillemor...

Disse to Angel Eyes jentene er søte sammen... akkurat som "Tuppen og Lillemor". Sender derfor dette inn som mitt bidrag til utfordring hos Anonyme Scrappere denne uken. Oppgaven er Scarp Sangen... "Tuppen og Lillemor".

Tuppen og Lillemor bor gård i gård;
begge har øyne blå, lysegult hår,
sløyfer i flettene, sløyfer på sko,
forkle med lomme på har de begge to.
Hjem i fra skolen pent hånd i hånd
daglig de knytter "evig vennskaps bånd".
Men plutselig en dag kom de opp å slåss,
"Nå får du aldri mere komme hjem til oss!"

Du få'kke leke mer i våres gård!
Jeg er'kke venner med deg mer.
Jeg skal skli på kjeller-lemmen,
mens du står utenfor og ser.
Du får'ke klyve mer i våres trær
for jeg er'ke glad i deg!
Du får'ke leke mer i våres gård,
når du er så slem mot meg."

Veien til skolen var fryktelig lang
da de gikk hver sin vei for første gang.
Time på time gikk - ikke et ord!
Begge var på gråten. Sorgen var så stor.
Men i det siste store frikvarter
kan ikke Lillemor greie det mer.
"Tuppen! Jeg angrer så på det du vet.
La oss være venner i all evighet.

Kom å bli med bort i våres gård!
Vær'ke sinna på meg mer!
Vi skal skli på kjellerlemmen,
mens de andre står og ser.
Du kan gjerne klyve i våres trær.
Det skal bare du og jeg.
Kom og bli med bort i våres gård,
for jeg er så glad i deg!"


Tekst: Vilhelm Dybwad
Melodi: H. W. Petrie

Motivet er hentet fra Annikas Angel Eyes, fra Kreativ Hobby.

Jeg er i vinterferiemodus, været er herlig og veien er måkt inn til annekset.... Kan man ha det bedre:)

Angella

fredag 18. februar 2011

Kreativ Hobby - Angel Eyes

Det går litt sent med bloggingen... jeg har rett og slett ikke særlig tid til det, men at det er godt å leke litt med stempel og papir igjen er det ingen tvil om. Kan jo ikke slutte med det:)
Her har jeg igjen fått laget et kort med Annikas Angel Eyes fra Kreativ Hobby.
Dette kortet er enkelt pyntet og uten tekst, slik at det kan brukes til ulike anledninger.

God helg, Angella :)

fredag 11. februar 2011

Rosa sløyfe

Jeg har laget tre kort med disse søte Angel Eyes - jentene til Kreativ Hobby. Det første kortet er til ei flott mamma jeg kjenner, som har blitt alvorlig syk. Kortet har også fått en tekst på forsiden, men det ble stemplet på etter at jeg tok bildet. Beklager dårlig kvalitet på bildet, det ble tatt litt for sent på kvelden.

Pyntenåler: Inkido


Ha en strålende lørdag:)
Angella

mandag 18. oktober 2010

DT- Kreativ Hobby, Angel Eyes - Belle


Her kommer et kort fra meg som jeg har laget for en stund siden. Kortet ble gitt bort til en god bloggvenninne som hadde bursdag for et par uker siden.
Det søte motivet er fra Angel Eyes og teksten er også fra Kreativ Hobby. All mønsterpapir har jeg fått av snille Kristine som designer for Inkido.

Har dere foresten fått med dere de nye stemplene fra Kreativ Hobby?


Jeg var på et hyggelig Ski-treff i helga. Morsomt å treffe gamle og nye bloggvenner... selv om jeg ikke klarer å være kreativ på slike steder, så kommer det et par kort fra meg snart.:)

lørdag 14. august 2010

DT- Kreativ Hobby, Angel Eyes - Sweetie


Er hun ikke søt, vesle Sweetie?
Dette er et av de nye stemplene til Kreativ Hobby... De andre finner du i nettbutikken.
Papiret er fra Kaiser Craft.

Angella

onsdag 21. juli 2010

Kreativ Hobbys nye engler ...


Annika Sylte er en norsk illustratør som har en fantastisk strek - og hun har laget AngelEyes. Kreativ Hobby har kjøpt rettighetene til å lage stempler av disse vakre og sjarmerende jentene. Over ser du et par av AngelEyes jentene som kommer som stempler i løpet av august! Nå er de sammen med 4 andre AngelEyes (og mange andre nyheter) til produksjon i USA! Vi gleder oss til de kommer tilbake til oss som røde gummistempler!